Re: Body Art I.Eris

Data: 2006-03-23 15:31:43
Temat: Re: Body Art I.Eris
Od: "Margaret" <m...@p...fm>

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w

> O matko, ja do tego serum na 15 dni jakos przystosowac sie nie moge, a co
> dopiero tyle tego...

wiem, straszne to, ale sobie postanowilam i sie kremuje. A przed dodatkowo
jeszcze peelingi ( domowy, z fusow kawowych ).

> Wiesz. Mi celulit zniknal pod wplywem cwiczen i diety. A mialam naprawde
> powazne problemy. Teraz to tylko takie pieszczenie samej siebie.
> Na pewno nie kupie nic wiecej, poza balsamami do ciala. Wole moje
> sposoby, a te okazuja sie skuteczne.

absolutnie nie wierze w zanik cellulitu po samym kremowaniu:), to tylko w
celu ujędrnienia skory.
poza tym tez cwicze, piję wiecej wody. Tyle, ze ..obawiam sie, ze hormony i
tak i tak robią swoje :(.

--
Margaret