Bojkotuję Facebook.

21. Data: 2016-12-03 14:08:20

Temat: Re: Bojkotuję Facebook.
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- pokaż cytowany tekst -
Ty masz konto na FB, bandycka patologio, co wzywasz do nienawiści do innych
boga ducha winnych ludzi? Ciebie tam się powinno zablokować, żeby nie mógł
już taki śmieć pluć z nienawiścią.
Tymczasem się blokuje ludzi talich jak Miriam Shaded, śmieciu. Bo FB to
bandycki portal.

A czy ja wzywam to bicia uchodzców, uprawiam jezyk nienawisci do ukraińców czy innych
czarnych, wyzywam homo od zboczenia, holokust żydów chce przywracać?....nie, dlatego
jestem na FB, a patologia dostała zakazana. Bo ty krowa prezentujesz tylko patologie
.

22. Data: 2016-12-03 17:58:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> [...]
> już taki śmieć pluć z nienawiścią.
> Tymczasem się blokuje ludzi talich jak Miriam Shaded, śmieciu. Bo FB to

Ja też nie wzywam. Tylko do pomagania im U NICH.

> uprawiam jezyk nienawisci do ukraińców czy innych czarnych,

Ilu przyjąłeś do pustego domu, który zajmujesz sam i rujnujesz?

> wyzywam homo od zboczenia,

Homoseksualizm to zboczenie.

> holokust żydów chce przywracać?....

Holokaust to piekło, które wymyślili i zgotowali ŻYDZI ŻYDOM.

> nie, dlatego jestem na FB,

Razem z ISIS tam jesteś.

> patologia dostała zakazana.

Roi ci się w tej pustej głowie. Facebook to narzędzie ISIS i terroryzmu.

> Bo ty krowa prezentujesz tylko patologie .

Sam się prezentujesz, patologio.

--
XL

23. Data: 2016-12-03 20:27:37

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-03 o 17:58, Ikselka pisze:

> Homoseksualizm to zboczenie.

Tylko w chorych z nienawiści umysłach.
Nieuku.

> Holokaust to piekło, które wymyślili i zgotowali ŻYDZI ŻYDOM.

Albo jesteś głupia albo masz w tym jakiś interes.
Ale czemu musisz za każdym razem podkreślać swój debilizm w tak
bezczelny sposób? Nie możesz swoich kłamstw objawiać w jakoś bardziej
subtelnie? Jakoś tak bardziej inteligentnie?
Nawet Leo stara się nie pisać wprost o swoim pedofilstwie. On potrafi, a
ty nie?
Oszukasz tylko nieuków takich jak ty, nikt wykształcony przecież w takie
bezczelne kłamstwo nie uwierzy. Na co ty liczysz wypisując takie brednie?
Wniosek: jesteś po prostu głupia.

Zawsze mnie zastanawiało jaki interes ma osoba wykształcona, nawet z
tytułem naukowym, w głoszeniu publicznie bredni, kłamstw i przeczeniu
faktom. Nie piszę tu o ikselce bo ona to nawet nie ta liga, ale tacy jak
np. ta Urszula Dudziak:
http://kobieta.wp.pl/antykoncepcja-i-seks-przed-slub
em-nie-przeswietlanie-nauczycieli-tak-co-szykuje-now
a-ekspertka-men-6064496689206401a
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,102433,21057971,pietnuje
-antykoncepcje-o-kobietach-mowi-ze-sa-permisywne.htm

Żeby wymyślać takie brednie osoba wykształcona musi to robić cynicznie i
z premedytacją. (Dla kasy? Popularności? Swoje kompleksy leczy?)
Albo... ma elementarne braki w wykształceniu.

Więc kto takim ludziom, którzy świata nie znają poza mediami Rydzyka,
daje tytuły naukowe i dopuszcza do grzebania w głowach dzieci?

Dla władzy i kasy ludzie są gotowi na każde skurwysyństwo. A mogą sobie
na to pozwolić, bo takie osobniki jak ikselka ich popierają.

> Roi ci się w tej pustej głowie. Facebook to narzędzie ISIS i terroryzmu.

A zapałki to narzędzia do podpalania stosów...
Wiesz dlaczego dzieciom nie pozwala się bawić zapałkami?
Jeżeli wiesz, to potrafisz odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego FB
blokuje faszystów i całą resztę tego oszołomstwa.
Tylko się nie spoć podczas myślenia, bo się przeziębisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2016-12-03 21:04:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Tylko w chorych z nienawiści umysłach.
> Nieuku.

http://racjapolskiejlewicy.pl/homoseksualizm-jako-ch
oroba-czy-zaburzenie-ktore-mozna-leczyc/5738

> Albo jesteś głupia albo masz w tym jakiś interes

Oświatowy - dla takich miernot jak ty, które dają się nabierać na odwieczne
piski o holocauście i żądania odszkodowań i kajania się gojów:

https://www.google.pl/search?q=%C5%BCydzi+w+s%C5%82u
%C5%BCbie+hitlera&rlz=1CDGOYI_enPL698PL699&oq=%C5%BC
ydzi+w+s%C5%82u%C5%BCbie+hitlera&aqs=chrome..69i57.1
0077j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

--
XL

25. Data: 2016-12-03 21:28:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
ydzi+w+s%C5%82u%C5%BCbie+hitlera&aqs=chrome..69i57.1
0077j0j4&hl=pl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

http://worldinfoport.hvs.pl/przedsiebiorstwo-holokau
st-6-milionow-klamastw/

--
XL

26. Data: 2016-12-04 00:57:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-03 o 21:04, Ikselka pisze:

> http://racjapolskiejlewicy.pl/homoseksualizm-jako-ch
oroba-czy-zaburzenie-ktore-mozna-leczyc/5738

Co to jest...?
Kolejne oszołomstwo z poczuciem wyższości nacji słowiańskiej.
Sny o potędze...

I co chcesz osiągnąć dając linka do strony podobnym do ciebie pajacom?
Udowadniasz płaskość Ziemi dając linka do oszołomów propagujących płaską
Ziemię :)
Ogarnij się.

> Oświatowy - dla takich miernot jak ty,

Ale coś bardziej merytorycznie?
Tak ci mózg wyprali, że bez pomocy propagandy samodzielne myślenie u
ciebie nie działa? Co z tego, że jacyś Żydzi też brali w tym udział?
Równie dobrze możesz napisać, że Polacy zgotowali Żydom taki los.
Chyba nie jesteś aż tak głupia żeby twierdzić, że Polacy to wszyscy
święci? Spójrz na siebie, tacy jak ty popierający faszyzm zgotowali im
taki los. Głupota nie wybiera w/g narodowości.
Ależ ty masz sieczkę w głowie...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2016-12-04 13:56:37

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Tylko w chorych z nienawiści umysłach.

To można łatwo sprawdzić badając ludy pierwotne.

Jak nie ma tam ciotek, to znaczy że homosie są produktem/dziełem
dużych społeczeństw.

28. Data: 2016-12-04 15:25:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> święci? Spójrz na siebie, tacy jak ty popierający faszyzm zgotowali im
> taki los. Głupota nie wybiera w/g narodowości.

Kwitniesz argumentami po prostu.

--
XL

29. Data: 2016-12-04 16:35:22

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-04 o 15:25, Ikselka pisze:

> Kwitniesz argumentami po prostu.

A czego znowu nie zrozumiałaś?
Tłumaczę ci jak dziecku, żebyś przestała wymyślać i żebyś się poduczyła.
Wiedza jest teraz powszechnie dostępna. Ktoś ci broni?
Ktoś cię zmusza do wymyślania tych bredni?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2016-12-04 18:22:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> A czego znowu nie zrozumiałaś?
> Tłumaczę ci jak dziecku, żebyś przestała wymyślać i żebyś się poduczyła.
> Wiedza jest teraz powszechnie dostępna

Ta twoja jedyna słuszna? Niestety tak. Jesteś tego żałosnym produktem.

--
XL

Nie kupię biletu od Jandy...
"Tango" Mrożka