Bojler gazowy w łazience. Kłopot z zapalaniem.

1. Data: 2008-09-11 11:21:21

Temat: Bojler gazowy w łazience. Kłopot z zapalaniem.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w łazience bojler gazowy.
Występuje coraz większy kłopot z zapalaniem.
Po odkręceniu wody strzela iskra, zapala się świeca, chwilę się pali (ok. 2 sek)
po czym gaśnie. Następnie znów strzela iskra, zapala się świeca, gaśnie, itd
itd.
Po czterech - pięciu takich cyklach dopiero startuje palnik główny.
Szkoda baterii, szkoda wody, szkoda czasu.
Co może być przyczyną tak opornego startowania palnika?
Może coś trzeba przeczyścić? Jakiś filtr?
Jest na to jakaś rada?

2. Data: 2008-09-11 16:03:46

Temat: Re: Bojler gazowy w łazience. Kłopot z zapalaniem.
Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkoda baterii, szkoda wody, szkoda czasu.
> Co może być przyczyną tak opornego startowania palnika?
> Może coś trzeba przeczyścić? Jakiś filtr?

trzeba wezwać serwis i wykonać konserwację i regulację pieca.
--
Jackare

3. Data: 2008-09-11 20:55:59

Od: Jaś <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Wrz, 18:03, "Jackare" <j...@p...pl> wrote:

> trzeba wezwać serwis i wykonać konserwację i regulację pieca.
> --
> Jackare

jezeli koło swieczki jest widoczny pręcik fi ok 1mm. to go wymontuj i
przeczysc b.drobnym papierem sciernym, w moim Junkersie Hydropower
pomaga zawsze, tak mi kiedys doradził serwisant firmowy i to działa.

4. Data: 2008-09-11 22:59:03

Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli koło swieczki jest widoczny pręcik fi ok 1mm. to go wymontuj i
przeczysc b.drobnym papierem sciernym, w moim Junkersie Hydropower
pomaga zawsze, tak mi kiedys doradził serwisant firmowy i to działa.

To już lepiej wełną stalową. Nie zniszczy się powierzchni a tlenki zostaną
usunięte.

5. Data: 2008-09-12 05:33:38

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaś" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
[...]

No, jest widoczny. Rozgrzewa go świeczka. A czy łatwo się go wymontowuje?
Niczego nie popsuję?

6. Data: 2008-09-13 07:33:29

Od: Jaś <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 07:33, "jangr" <j...@i...pl> wrote:

> No, jest widoczny. Rozgrzewa go świeczka. A czy łatwo się go wymontowuje?
> Niczego nie popsuję?

Czy łatwo ??? Zalezy od wielu rzeczy.
Poprostu zobacz i sam podejmij decyzje czy bedziesz w stanie to
zrobic.
Jezeli jestes tzw złota rączka to nie ma problemu poradzisz sobie.
Ale jezeli wymiana np bateri w pilocie Tv stanowi problem to rece
daleko od gazu.
Dla jednego cos moze byc banalnie proste dla innego jest nie do
zrobienia.

7. Data: 2008-09-15 10:15:11

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już mi się udało zrobić, że zapala za każdym razem.
Wystarczyło bardzo precyzyjnie ustawić płomień
świeczki na ten drucik.
Dzięki za rady.

8. Data: 2008-09-15 19:54:21

Od: Jaś <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Wrz, 12:15, "jangr" <j...@i...pl> wrote:
> Już mi się udało zrobić, że zapala za każdym razem.
> Wystarczyło bardzo precyzyjnie ustawić płomień
> świeczki na ten drucik.
> Dzięki za rady.

no i super, serwisant skubnąłby co najmniej 50-100zł.

RANO
plastikowe rury z PP - jak łaczyć
Reklamacja żarówki energooszczędnej
termometr za okno - mocowanie?