Bolace Piersi - co to ?

1. Data: 2005-04-17 20:16:56

Temat: Bolace Piersi - co to ?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka wszytskim !!!

pisalam juz tu ostatnio poniewaz mialam problem a dotyczyl on
w skrucie zastosowanie metody Yuzpe (antykoncepcja awaryjna)
podobny skutek do postinoru. po 24h od stosunku 4 tabletki Novynette i po
12h drugie 4
po 4 dniach od wziacia tabletek dostalam cos jakby okres ale slaby i trwalo
to dosyc
dlugo bo kolo 4 dni. W Tamtym miesiacu dostalam okres 27 marca.... od
wczoraj bola mnie
piersi i nie wiem czy to zapowiedz kolejnego okresu czy cos innego ???
oczywiscie juz jestem umowiona z lekarzem.

dziekuje i pozdrawiam !

2. Data: 2005-04-17 21:13:00

Temat: Re: Bolace Piersi - co to ?
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 12h drugie 4
> po 4 dniach od wziacia tabletek dostalam cos jakby okres ale slaby i trwalo

Dziewczyno! Nie przesadzilas aby z tymi hormonami? Byly zazywane po
konsultacji z lekarzem? Mialam kiedys stycznosc z Postinorem ( 2
tabletki w ciagu 48 godzin). Efekt - kompletne rozregulowanie cyklu. Jak
poszlam z rozszalalym organizmem do mojego lekarza (bo przepisywal
niestety nie moj :-( to mnie opieprzyl, ze tyle hormonow nalykalam i
wystarczylaby jedna, tym bardziej, ze pierwsza byla krotko po "awarii"

W Tamtym miesiacu dostalam okres 27 marca.... od
> wczoraj bola mnie
> piersi i nie wiem czy to zapowiedz kolejnego okresu czy cos innego ???
> oczywiscie juz jestem umowiona z lekarzem.

Ja tez mialam 27 marca i tez juz mnie bola piersi...

pozdrawiam
femme

3. Data: 2005-04-17 22:15:24

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak
> poszlam z rozszalalym organizmem do mojego lekarza (bo przepisywal
> niestety nie moj :-( to mnie opieprzyl, ze tyle hormonow nalykalam i
> wystarczylaby jedna, tym bardziej, ze pierwsza byla krotko po "awarii"

Dzieki !!
Co do opieprzania .... to ci lekarze to debile ... jak mozna kogos
opieprzac...
jak nie ma mozliwosci dostania sie do lekarza zaraz po ?.....
to powinno byc pogotowie bo tu czas sie liczy a nie jakies jaja z
oczekiwaniem
na laskawego lekarza az ci da recepte ... baaa... i jeszcze masz za to
opieprz gratis !
heh ... z czym do ludzi :(

Wiesz... obawialam sie ze ta metoda mogla nie zadzialac na ten wypadek i to
oznaki
tego czego sie najbardziej obawialam .... moge spac spokojnie w takim razie
?
dzieki jeszcze raz
wielkie !!!

Pozdrawiam !1

4. Data: 2005-04-18 06:28:21

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz... obawialam sie ze ta metoda mogla nie zadzialac na ten wypadek i to
> oznaki
> tego czego sie najbardziej obawialam .... moge spac spokojnie w takim razie

Ja NIE MOWIE, ze mozesz spac spokojnie. Jesli "awaria" byla akurat w dni
plodne, to zrob test. Pisze po prostu, ze mnie przed okresem piersi
zaczynaja bolec nawet tydzien, a ze mialysmy w tym samym dniu...Nie wiem
po ilu dniach wykrywaja ciaze, ale te nowoczesniejsze to chyba dosc
wczesnie. Najlepiej zapytac farmaceutki. I oczywiscie do lekarza.

femme

5. Data: 2005-04-18 16:53:59

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli "awaria" byla akurat w dni
> plodne, to zrob test. Pisze po prostu, ze mnie przed okresem piersi
> zaczynaja bolec nawet tydzien, a ze mialysmy w tym samym dniu...

Nie no wiem ... ale czy po tych tabletkach to co juz mialam uznac za okres ?
czy bedzie nastepny ? bo sama juz nic nie wiem.... wpadka byla w 11 dniu
cyklu
czy plodny.

6. Data: 2005-04-18 17:36:48

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy bedzie nastepny ? bo sama juz nic nie wiem.... wpadka byla w 11 dniu

Jezeli cykl masz 28 dniowy to dni plodne wypadaja w polowie czyli 14
dzien.Wezmy pod uwage jakies wahania i to, ze plemniki w ciele kobiety
zyja kilka(nascie?) godzin czyli przyjmijmy, ze mniej wiecej miedzy 12
a 16 dniem sa dni plodne. ALE TO NIE REGULA! Kazda kobieta ma swoj
indywidualny cykl. A co do tego krwawienia po tabletkach to nie sadze,
zeby to byla normalna miesiaczka. Wydaje mi sie, ze to moglo byc
krwawienie wywolane duza dawka hormonow. Kaska! Na grupie nie
stwierdzisz czy jestes w ciazy, wiec szoruj do lekarza. Po to zeby
wykluczyc ciaze i po to, zeby wyregulowac cykl, jesli Ci sie rozlegulowal.

femme

7. Data: 2005-04-19 00:22:43

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska! Na grupie nie
> stwierdzisz czy jestes w ciazy, wiec szoruj do lekarza. Po to zeby
> wykluczyc ciaze i po to, zeby wyregulowac cykl, jesli Ci sie rozlegulowal.

Wiem .... jutro mam lekarza tzn dzis ale chcialam sie conieco dowiedziec
od osob ktore cos takiego podobnego mialy bo ja takie cos mialam
pierwszy raz .. wiec zobaczymy. Tymczasm dzieki wielkie za info !!
Pozatym co do wypadku to to nie byl w sumie wypadek ale chwilowa
ingerencja we mnie bez gumki .... do wytrysku oczywiscie nie doszlo.
Jeszcze raz Dzieki !!!!

8. Data: 2005-04-20 15:48:12

Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzien.Wezmy pod uwage jakies wahania i to, ze plemniki w ciele kobiety
> zyja kilka(nascie?) godzin czyli przyjmijmy, ze mniej wiecej miedzy 12 a
z "FAJNYCH" rzeczy to się na zajęciach z endokrynologii dowiedziałem od
profesora Kuli (seksuolog / endokrynolog), ze według najnowszych doniesieni
plemniki nawet do 5-7 dni mogą sobie bytować w ciele kobiety... super nie?
;-)

Pzdr

9. Data: 2005-04-20 16:29:32

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ShadowFiend" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
doniesieni
> plemniki nawet do 5-7 dni mogą sobie bytować w ciele kobiety... super nie?

Pewnie, ja o tym wiem od 10 lat - dowiedziałam się z podręcznika NPR :)
Ale oczywiście wiesz, że nie zawsze - potrzebują do tego dobrych warunków -
czyli odpowiedniego śluzu. A ten pojawia się przed owulacją. Czyli natura to
dobrze obmyśliła :) W pozostałym okresie rzeczywiście przeżywalność
plemników jest drastycznie mniejsza (i liczona w godzinach)

Dlatego w NPR przyjmuje się, że przy założeniu 28-dniowego cyklu ostatnim
dniem fazy niepłodności przedowulacyjnej jest 28-21 czyli 7 dzień cyklu.
Oczywiście ważne są jeszcze objawy, a nie tylko kalkulacja, ale w sumie nie
o to chodzi.

Pozdrawiam
Jola

10. Data: 2005-04-20 19:50:24

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego w NPR przyjmuje się, że przy założeniu 28-dniowego cyklu ostatnim
> dniem fazy niepłodności przedowulacyjnej jest 28-21 czyli 7 dzień cyklu.

Nie wiem czy dobrze mysle? 7 dzien cyklu, liczac od pierwszego dnia
miesiaczki to mnie sie dopiero konczy okres. Czyli to jest ostatni dzien
bezplodnosci? Czyli od ostatniego dnia miesiaczki jestem plodna? Czyli
wszyscy lekarze klamia? Albo ja czegos nie rozumiem...mozesz mi to
troche dokladniej wyjasnic?
femme

sztuczna ślina
-=BIELACTWO=-POMOCY!!!