Boska Ikselka

431. Data: 2008-09-10 13:06:24

Temat: Re: Boska Ikselka
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.09.2008 Hanka <c...@g...com> napisał/a:

> Mam scisly umysl i nie chce mi sie oporowo bic piany z kims, kto nie
> umie odroznic normalnej, spokojnej rozmowy, czy wyrazenia aprobaty, od
> tak zwanych ukladzikow.

Że też masz jeszcze siłę mu to tłumaczyć.
--
Relpp

432. Data: 2008-09-10 13:11:48

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 15:06, Relpp <n...@m...px> wrote:

> Że też masz jeszcze siłę mu to tłumaczyć.

Niech bedzie, ze mam tydzien dobroci dla, noo, dla Globa.
Zeby nie bylo, ze nie probowalam.

Ale to byla juz ostatnia proba.

:)

433. Data: 2008-09-10 13:45:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka-po to zamieszczam cytaty z gombro ,zeby bylo wiadomo o co
chodzi.Wchodzi michal krytykuje gombro i mówi ze inni nie rozumieja
gombro,bezposrednie cytaty przeinacza jak chce.Wchodzisz ty i
prztakujesz.Ty mi mówisz o dyskusji jak wy cyrk urzadziliscie.Co to za
ucieczka ze dla jednych obludne dla drugich nie.Tylko dla obludnika
nieobludne.

434. Data: 2008-09-10 14:04:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-wiesz o co chodzi ,gobrowicz jest autorytetem.Michalowi to
przeszkadza,wiec wmawia wszystkim ze jest inaczej opisane i o co
innego chodzi niz jest podane.To ze skromnosci sie tak zlajdaczyl.Nie
daj boze ci Ikselka takiej skromnosci.

435. Data: 2008-09-10 14:08:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Projekcja jest bardzo popularna (w pewnych kręgach) na newsach.

Kinematograficznych? ;)

Ewa

436. Data: 2008-09-10 14:12:33

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bardziej z życzliwości. Nawet komplement należy grzecznie przyjąć.
> Myślałaś, że mogę odpowiedzieć: "Cicho! Wiem!"? ;D

Masz mnie. :)
No cóż....
W podobnej sytuacji ja bym chyba pomyslala "Cicho! Wiem!". ;)
I nic nie powiedziała.

Musze ~potrenować podziękowania z grzeczności jako odpowiedź na czyjeś
komplementy.

Mnie tez miło, Michasiu. :)

Jejku, ale jestem dzis zmeczona.
"Poranne zorze burdzą mnie ze snu..."
Giełdowy ranek, informacji szum....
Z radiem na uszach i wartosci swej
W pelni swiadoma, swiadoma ze hej...
;))
pozdr.
o.

437. Data: 2008-09-10 14:27:14

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 12:39, "ostryga" <z...@v...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:d1372351-8a3a-4aee-996c-3c3c3f4effd1@
t54g2000hsg.googlegroups.com...

> [...]
> doswiadczylismy zlego zanim zostalismy/zostaniemy rodzicami.
> Mam wrazenie, ze latwiej _pozbyć się_ tego, czego doswiadczylismy, a nie
> powinnismy,
> niż _nabyć_  coś, czego nie otrzymaliśmy, z co powinnismy otrzymac jako
> dzieci.
> I byc moze to sie tez przeklada na przekazywanie/nieprzekazywanie pewnych
> wzorcow wlasnym dzieciom.
> Tak to wyglada z mojej perspektywy. :)

> Przez długie, trudne, jakże jednak ciekawe i wzbogacajace lata?

> Jeszcze raz gratulacje. Odbieram twoje wypowiedzi w tej mierze jako pełne

Gdyby nie te dlugie, trudne, minione lata, dzisiaj zapewne nie bylabym
tym, kim jestem, to oczywiste.

Nie wiem, czy zasluzylam na gratulacje.
Wszak dzielo przemiany trwa, a zakonczone zostanie dopiero w ostatniej
sekundzie mojego zycia :)

Czy duma?
Pewnie tak.
Moglam przeciez nie robic nic.
To, co otrzymalam na wyjsciu, powielac, podawac dalej, zaszczepic
swoim dzieciom, jednym slowem: pojsc po najmniejszej linii oporu.
Hodowac kolejne pokolenie sfrustrowanych ponurakow, nieumiejacych
sluchac, rozmawiac, usmiechac sie, majacych za nic innych ludzi, a
czasem i siebie.

Kazdy z nas ma mozliwosc wyboru.
Zawsze.

Moje wybory nie byly latwe, i kosztowaly, a nawet dalej kosztuja,
sporo.
Jednak, mimo iz tabelka tak zwanych strat jest dluga i tresciwa, zyski
przewyzszaja to wielokrotnie.
I, co istotne, korzysciami moge smialo podzielic sie z kazdym, sama
nic na tym nie tracac, a wrecz przeciwnie, zawsze zyskujac.

Takie, moje osobiste, perpetuum mobile :)

Piekne dzieki za obecnosc i za ciekawe rozmowy.
Pozdrawiam serdecznie.

:)

438. Data: 2008-09-10 15:23:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Kinematograficznych? ;)
>
> Ewa

Na bańkach z Mydła?!

439. Data: 2008-09-10 18:06:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-cytat-Ja,Ja,Ja,Ja.I ujrzalem siebie w opozycji najostrzejszej
ze wszystkimi tendencjami powojennymi,które wyklely Ja.To Ja zostalo
ekskomunikowane przez Kosciól,jako niemoralne,przez nauke,jako
sprzeczne z obiektywizmem,przez Marksizm,przez wszystkie prady
epoki,domagajace sie od czlowieka,by wzgardzil tym swoim
egoistycznym,egocentrycznym,przestarzalym,antysocjal
nym Ja.Zewszad
rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o sobie,zyj
innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak Anteusz
ziemi dotykajacy!Grunt odnalazlem pod nogami.Utwierdzic sie w tym Ja
wbrew wszystkiemu,z maximum bezczelnosci.

440. Data: 2008-09-10 18:34:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 07:04:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka-wiesz o co chodzi ,gobrowicz jest autorytetem.Michalowi to
> przeszkadza,wiec wmawia wszystkim ze jest inaczej opisane i o co
> innego chodzi niz jest podane.To ze skromnosci sie tak zlajdaczyl.

Dobre :-)

> Nie
> daj boze ci Ikselka takiej skromnosci.

Nie grozi mi, jest mi dobrze w moim samouwielbieniu, i jakoś w moim
najbliższym otoczeniu nikomu ono nie przeszkadza - każdy ma swoje :-)

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

paradygmat i projekcje
wolność umysłu
Do XL
OGLOSZENIE
już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera