Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?

Data: 2000-09-20 22:33:15
Temat: Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl>

> Mozesz to rozwinac?
> Gdybyś ten wątek rozwinął Bogusławie, to byłbyś trafiony/zatopiony.
> A dlaczego go nie rozwinąłeś to ja wiem i ty też. :-)))

Taaa...., niedługo wszyscy stwierdzą, że oni to wiedzieli od początku, i
tylko udawali, że dają się "nabrać":-)
Myślę, że Jerz bał się najbardziej tego, że botanicus będzie jemu
przypisany:-), bo jerza w botanicusie było chyba najwięcej.

> W Powsinie tylko dwóch "rzucało" łaciną a i po spotkaniu u Jagody było do>
przewidzenia, że "COŚ" się pojawi. I bardzo dobrze. Miłej zabawy.

Nie masz racji, nic nie było ustalane.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--