Re: Brak ukończonych studiów wyższych

From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Date: Sat, 06 Mar 2010 22:48:20 +0100

Marchewka pisze:

> No, jakos tak wlasnie mi wyglada, ze cos z Ciebie wylazi.

Dlaczego tak uważasz?

> Ww. ma rozliczne zalety, ktore w wiekszosci zostaly tu juz przytoczone,
> wiec nie bede powtarzac za innymi.
> Jest tez pewna uciazliwoscia - ciezko jest zrozumiec tych, ktorzy po
> maturze bedac, dogaduja sie "z pania, ktora sprzata klatki schodowe",
> jednoczesnie deprecjonujac "trenerke po dwoch fakultetach".

Gdybyś zaczęła czytać ze zrozumieniem, odrzucając swoją niechęć do mnie,
to zauważyłabyś, ze obie panie postawiłam na równi ze sobą, obie
traktuję tak samo poważnie. Tak zostałam wychowana, w poczuciu szacunku
do każdego.

> Jego brak - czyms, czego nie doswiadczylam, wiec sie nie wypowiem.
> Ponawiam - czemu pytasz?

Ponieważ cbnet traktował mnie na równi ze sobą, kiedy zapytał czy
skończyłam politechnikę, zaskoczyła go odpowiedź, że nie skończyłam
żadnych studiów.

--

Paulinka