Re: Brak ukończonych studiów wyższych

Data: 2010-03-06 22:07:09
Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Sat, 06 Mar 2010 22:37:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> I jakoś dysonans akurat w podanym przez Ciebie przypadku pojawił się u
> mamusi doktorantki, a nie u rodziców Leszka, którzy Anię przyjęli z
> otwartym sercem.

No, nie dziwota. Awans społeczny dla chłopaka - taka miastowa dziewczyna.
W tych czasach to chłopi nawet ubezpieczenia zdrowotnego nie mieli, marli w
domach bez lekarskiej/szpitalnej pomocy. O tym skąd niby miałabyś mieć
pojęcie.

> Cała Ty. Założony przeze mnie wątek pokazuje dobitnie,
> że dla Ciebie wykształcenie, pochodzenie itd. znaczy więcej niż człowiek.

Widać na szczęście nie znałaś nigdy żadnego traktorzysty z socjalistycznego
PGRu - ja znałam, także koleżanki MŚK po studiach rolniczych, które z braku
laku, znalazłszy zatrudnienie na wsi w PGR i tam się wyłącznie obracając,
wyszły za mąż za traktorzystów. Sto procent przypadków klęski.

Więc nie ooskarżaj mnie o to, o czym nie masz pojęcia.
--

Ikselka.