Brak ukończonych studiów wyższych

511. Data: 2010-03-07 21:32:08

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> ... oraz lepszych rzeczy do roboty niż desperackie już poniekąd
> realizowanie się w usenecie ;-)

Np zjawisko sponsoringu wśród studentek, w końcu trzeba sobie jakoś te
studia sfinansować.
Jak widzisz, potrafię się dostosować do Twojego stylu. Pytanie tylko, po
co Ci to, w końcu coś ustaliliśmy, chyba że nie jesteś gentlemanem i
zawarte umowy sobie olewasz.

--

Paulinka

512. Data: 2010-03-07 21:32:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Nic o logice nie pisalam. Chodzi mi jedynie o _formalny_ poziom Twego
> wyksztalcenia - to, co poswiadcza sie uzyskanym swiadectwem/dyplomem i
> podaje w dokumentach czy ankietach. No, chyba, ze podajesz w podobnych
> okolicznosciach: "zaczete i kontynuowane, ale nie skonczone". ;-)

Mieszasz.
Przyjrzyj się jeszcze raz tej wymianie zdań od początku:

CB do Paulinki:

"Zresztą sama wiesz jak jest kiedy zaczynasz naukę w szkole średniej, a
później na studiach"

Ty na to:

"No, wlasnie nie wie, jak napisala."

Nie pisała, że ma formalnie wyższe wykształcenie, ale przecież zaczynała
studia, to wie, jak jest. Logiczne. :)

Ewa

513. Data: 2010-03-07 21:34:15

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> O tworce raczej. Bo zajec to on juz nie prowadzi.

W tamtej zamierzchłej naszej dyskusji chodziło o niego jako prowadzącego
właśnie. Pozwolił komuś wyjść z sesji i popełnić samobójstwo, o ile się
nie mylę.

Ewa

514. Data: 2010-03-07 21:35:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Mar 2010 19:01:56 +0100, Vilar napisał(a):

> (Miałaś na myśli ten rodzaj przytulenia, od którego oczka wychodzą na
> wierzch???? MK)

Wy tak musicie ciągle o tym seksie???
;-PPP
--

Ikselka.

515. Data: 2010-03-07 21:35:41

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Nawet wrozka
> moze skrzywdzic. ;-)

Ta może skrzywdzić jak najbardziej, jak sądzę.

Ewa

516. Data: 2010-03-07 21:35:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> ??? Ze stwierdzeniami cbneta nie polemizuje, bo nie ma z czym.

Cbnet pisał o szoku, kiedy zaczyna sie kolejne szczeble edukacji, a Ty
napisałaś, że nie znam tego uczucia. Owszem znam, bo studia rozpoczęłam.
Tylko z tym dyskutuję.

> [...]
> podaje w dokumentach czy ankietach. No, chyba, ze podajesz w podobnych
> okolicznosciach: "zaczete i kontynuowane, ale nie skonczone". ;-)

Formalnie mam wykształcenie ponadgimnazjalne w nowej nomenklaturze.

--

Paulinka

517. Data: 2010-03-07 21:36:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 19:07:41 +0100, medea napisał(a):

> Hm, ja to chyba jestem w niektórych sprawach trochę płocha i gdyby nie
> mój nadzwyczaj racjonalny mąż, to nie wiem, co by było...
>
> Ewa

Czy to się nazywa "wiecznie młoda"? Bo jeśli tak, to witam w klubie :-)
--

Ikselka.

518. Data: 2010-03-07 21:36:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 19:08:58 +0100, medea napisał(a):

> A to kosmetyczki ze sobą już nie można nosić? ;)
>
> Ewa

No fakt, tera to takie małe te dyski produkujom...
--

Ikselka.

519. Data: 2010-03-07 21:44:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Mar 2010 19:21:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> A przed wojną kto inny rozpijał. W celu zasadniczo takim samym.

No cóż, władza ludowa stosowała stare, sprawdzone metody też.
--

Ikselka.

520. Data: 2010-03-07 21:52:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Akurat nie jest tak jak podejrzewasz.
>
> Nie widziałem twoich postów o wiele krócej.
> Nie mogłem patrzeć jak się użerałaś z MSem idealizując jego
> partnerkę, choć wiedziałaś bardzo niewiele o ich związku.
> Pisałaś sporo.

Nie idealizowałam jego partnerki. Potępiłam w czambuł zdradę planowaną z
rozmysłem.

> Notabene: Marchewkę też wtedy odfiltrowałem.
>
> Później jakoś dość szybko wylazłaś mi z kfa.

Atman mi zastrajkował.

--

Paulinka

A co jeśli on ciągle sie obraża?