Brak ukończonych studiów wyższych

51. Data: 2010-03-04 05:42:45

Temat: Re: Brak ukończonych studiów wyższych
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:hmmkab$22l$1@news.task.gda.pl...

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmmii6$ku$11@node2.news.atman.pl...

> Jeśli chodzi o mnie- o niczym to nie świadczy. Jednak zauważam, że np w
> małżeństqwach- jeśli ona ma wyższe, a on zasadnicze- raczej małe szanse na
> utrzymanie się związku. Tak przynajmniej już kilka razy zaobserwowałem-
> nawet, jak facet sporo zarabiał. W drugą stronę- chyba nie ma znaczenia.
>
> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Niezupełnie, kobieta wykształciuch ma większe tendencje do czynienia
eksperymentów żywieniowo-edukacyjno-pedagogiczno-wszelenijakich na
potomstwie niż normalna po zawodówce...

52. Data: 2010-03-04 05:45:37

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

p...@i...pl napisał(a):

> Jeżeli stolarz jest mistrzem w swoim zawodzie i do tego artysta to
> znaczy o
> niebo więcej niż magister psychologii, który nauczyl się na studiach mniej
> lub więcej udanej sztuki kompilacji...
Po to poszedł na studia aby nie zwariować z ciemnoty, tak jak ty
buraku, co nawet dzieci od ciebie zabierają, bo wariat.

GWno o mnie wiesz ćwoku. I o moich dzieciach.

53. Data: 2010-03-04 07:26:00

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Po to poszedł na studia aby nie zwariować z ciemnoty, tak jak ty
> buraku, co nawet dzieci od ciebie zabierają, bo wariat.

Nie pochodzę ze wsi plebsie. Ciemnotą mimo wykształcenia wykazujesz się
tutaj. Humanistą nie jesteś i to znaczy, że jesteś tylko wypierdkiem,
bobkiem chazarskiej kozy.

54. Data: 2010-03-04 07:27:24

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Wykształcenie jest po to aby tacy jak ty srali z nienawiści i po to
> aby ludziom wykształconym nie wmawiano idiotyzmów i szaleństw w które
> ty wierzysz.

Nie masz większego wykształcenia ode mnie, a wiedzy już żadnej.

55. Data: 2010-03-04 07:31:37

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> Nie masz większego wykształcenia ode mnie, a wiedzy już żadnej.

I nikomu tutaj nie będę się legitymował z czegokolwiek.
Macie fałszywą wiedzę na moj temat i dobrze jest!!!

56. Data: 2010-03-04 07:32:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stokrotka <o...@a...pl> tak oto plecie:

> Oczywiście, że ma.
> Oczywiście nie można też klasyfkować, że magister jest lepszy
> od człowieka tylko z maturą, pszysłowie bowiem uczy, że
> najgożej jak ktoś głupi, a wykształcony.

Po pszeczytaniu powyszszego niewontpliwie masz rację

> Jednak statystycznie magister ma szerszy umysł niż człowiek tylko z
> maturą.

Statystyka mieszy szerokości muzguw?

Qra

57. Data: 2010-03-04 07:35:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie J-23 <k...@g...pl> tak oto plecie:

> Dogadywanie sie zalezy od tego czy pani sprzatajaca zna np.
> zagadnienia propedeutyki filozofi,
> a trenerka nie wie co to perystaltyka jelita grubego.

Raczej to Paulinka potrafi znaleźć tematy wspólne z panią sprzątającą i
trenerką.

> Najgorzej kiedy ktos ma wyksztalcenie wyzsze od inteligencji.

To zdanie już kiedyś przez Ciebie wyrażone bardzo sobie doceniam. I z tym
się zgadzam.

Qra

58. Data: 2010-03-04 07:40:30

Od: Iska <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 08:31, p...@i...pl wrote:

> I nikomu tutaj nie będę się legitymował z czegokolwiek.
> Macie fałszywą wiedzę na moj temat i dobrze jest!!!

Zabolało?

59. Data: 2010-03-04 07:41:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stokrotka <o...@a...pl> tak oto plecie:

> Zgadłeś, nie kończyłam filologi polskiej :).
> Nie kończyłam nawet kierunku humanistycznego.

Niepowetowana strata dla języka polskiego to! Mogłabyś lepiej reformować
ortografię.

Qra

60. Data: 2010-03-04 07:46:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ender <e...@n...net> tak oto plecie:

> Tak jak gdyby twoja zgoda, czy twoje zdanie
> kiedykolwiek tu coś znaczyło ;-)

Możesz się nie zgadzać. To też coś znaczy.

Qra

A co jeśli on ciągle sie obraża?
CHCIELISCIE ZOBACZYC...
A NA TVP2...