Brak żołądka?

1. Data: 2006-11-04 07:31:14

Temat: Brak żołądka?
Od: "tompechowiec" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
szanowni grupowicze w jaki sposób utrzymuje się człowika przy życiu bez
żołądka po resekcji - co przejmię funkcje żołądka

2. Data: 2006-11-04 08:12:40

Temat: Re: Brak żołądka?
Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

tompechowiec napisał(a):
> witam
> szanowni grupowicze w jaki sposób utrzymuje się człowika przy życiu bez
> żołądka po resekcji - co przejmię funkcje żołądka
Reszta przewodu pokarmowego.
Takiemu choremu trzeba od czasu do czasu zrobić zastrzyk z vit.b12, żeby
nie dostał anemii. Żołądek do dopiero jeden z pierwszych etapów trawienia.

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

3. Data: 2006-11-04 13:11:30

Od: "Del_Rey" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <adres@sygnaturka> napisał w wiadomości
> Reszta przewodu pokarmowego.
> Takiemu choremu trzeba od czasu do czasu zrobić zastrzyk z vit.b12, żeby
> nie dostał anemii. Żołądek do dopiero jeden z pierwszych etapów trawienia.

To prawda. wójo 8 lat już żyje po usunięciu ,ma się dobrze, na wadze
przybrał i wygląda jak przed chorobą.
Podobno mu jelito , czy cos poszerzyli trochę by jedzenie trochę dłużej tam
"siedziało" i przedłużało sie trawienie

FAP u dziecka - wsparcie rodziców?
Celiakia - jaki alkohol mozna?
metoclopramid - karmienie piersią ?
Czy oprócz grzybicy stóp mam jeszcze uczulenie?
Miłosci hormony