Burritos

1. Data: 2002-12-28 13:08:28

Temat: Burritos
Od: "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich szanownych grupowiczow!

Pisze tu do was pierwszy raz i mam prosbe- czyktos wie jak sie robi
"burritos" ?

Ola

1. Data: 2002-12-28 13:25:10

Temat: Re: Burritos
Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich szanownych grupowiczow!
>
> Pisze tu do was pierwszy raz i mam prosbe- czyktos wie jak sie robi
> "burritos" ?

Jeżeli chodzi o CHILI BURRITOS to:

SDKŁADNIKI

15 dag mąki kukurydzianej
25 dag mielonej wołowiny
10 dag zielonej papryki
łyżeczka chili
30 dag obranych pomidorów
5 dag startego cheddara
20 dag mąki pszennej
jajko
woda
2 łyżki oleju
szczypta sól

PRZYRZĄDZENIE

Składniki na ciasto a więc: mąkę kukurydzianą, mąkę pszenną, jajko, wodę
oraz sól połączyć, dokładnie wyrobić. Odstawić na 20 minut. Uformować kulki
wielkości orzecha włoskiego, rozwałkować na grubość około 2 mm.
Usmażyć ( bez tłuszczu). Wołowinę podsmażyć na oleju, dodac posiekaną
paprykę, rozdrobnione pomidory, starty ser.
Doprawić chili. Dusić na wolnym ogniu przez mniej więcej 10 minut, często
mieszając. Gotowy farsz nakładać na jeszcze gorące placki. Brzegi złożyc
tak, aby powstała szczelna koperta.
Podawać na ciepło.

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

1. Data: 2002-12-28 13:27:09

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jest serowe burritos:

WOŁOWINA I SEROWE BURRITOS - 20 MINUT
SKŁADNIKI

0,7kg mielonej wołowiny
1-1/4 szklanki gotowej gęstej salsy
0,2kg pasteryzowanego sera, posiekać
8 tortilli (ok 20cm), ciepłych
Dodatki:drobno posiekana sałata, pokrojone pomidory i oliwki

PRZYRZĄDZANIE

Na dużej beztłuszczowej patelnii smażyć wołowinę 6 do 8 minut lub do czasu
gdy przestanie być różowa.Odsączyć.
Wymieszać z salsą i serem; gotować do momentu gdy ser zacznie się
topić.Nałożyć ok. 1/2 szklanki w środek tortilli.Zamknąć brzegi po
napełnieniu kierując je do środka tak aby się pokrywały. Podawać z
dodatkami. 4 porcje.
(Źródło: National Cattlemen's Beef Association)

1. Data: 2002-12-28 13:32:08

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można i tak:

Z ciasta naleśnikowego (zamiast wody dobrze dodać piwo) robimy naleśniki.
Smażymy mięso mielone (wołowo-wieprzowe lub z indyka) z cebulką,
przyprawiamy. zawijamy naleśniki z tym mięskiem, i podsmażamy je jeszcze. Na
talerzu polewamy pomidorowym sosem, (może być Knorra) i obkładamy krążkami
świeżej cebuli. Całość powinna być w miarę ostra. Do tego można ugotować
kalafior, któy polany sosem niespodziewanie dobrze pasuje, smakowo i
kolorystycznie. Danie jest proste, smaczne i ładnie wygląda.
Smacznego!

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

absynt
Mam plaster
koktajl z krewetek
przepis na kielbaske