Re: Bydlaki!

21. Data: 2014-03-22 15:37:30

Temat: Re: Bydlaki!
Od: LS <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-22 13:32, Ikselka pisze:

> Nadałbyś się - stałbyś z psem przy rampie w Oświecimiu i wybierał do gazu.

Tylko mały procent ludzi nadaje się do tego. Nawet niemieccy dowódcy w
czasie wojny wiedzieli o tym, dlatego byli tylko nadzorcami a brudną
robotę zostawiali więźniom, w treblince było mniej niż 50 niemców więc
zastanów się nad tym jakim cudem zagazowali 800000 ludzi.

Gdybyś nie skumała, to więźniowie w obozach zagłady mieli dwa wyjścia,
domyśl się jakie.

22. Data: 2014-03-22 16:06:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Mar 2014 15:37:30 +0100, LS napisał(a):

> w treblince było mniej niż 50 niemców więc
> zastanów się nad tym jakim cudem zagazowali 800000 ludzi.

Mieli do pomocy technologię stworzoną przez Żydów ("Cyklon B (oryginalna
nazwa: Zyklon B) - nazwa handlowa insektycydu niemieckiego konsorcjum
Degesch, w którym udziały miały koncerny Degussa, IG Farben i Th.
Goldschmidt AG. (...)" i... paru usłużnych Żydów na miejscu. Dla jasności -
wśród obsady wojskowej :->

> Gdybyś nie skumała, to więźniowie w obozach zagłady mieli dwa wyjścia,
> domyśl się jakie.

Uhmmm - kominem. Nawet więcej niż dwa...

23. Data: 2014-03-23 01:14:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-22 12:25, Ikselka pisze:

> Cieszę się, że moja fajna biografia z takimi szczegółami zapada Ci w
> pamięć, widać coś jest tam u Ciebie na rzeczy...

Może miałam kiedyś podobnie z tymi zmianami (odejmując most:D).

> Nie każdy może być nauczycielem wiejskiej szkoły i układać sobie plan
> lekcji tak, aby mu pasowało (to też zakonotuj, bo a nuż Ci się przyda
> kiedyś) 3->

Nie byłam, nie jestem i nie zamierzam być nauczycielem (tym bardziej
wiejskiej szkoły), a też sobie zmiany układam jak mi opowiada. Więc to
nie jest znów jakiś wielki ewenement w przyrodzie.
Jednak dla wielu pracujących za minimalną albo nawet na papierze na pół
etatu, a w praktyce na cały /reszta pensji do ręki - i umowa stała,
jakby Ci przyszło do głowy coś o śmieciach napomknąć - dla mnie to już
szczyt wyzysku i "śmietnika", ale pewnie są większe/ i w sztywnym
systemie zmianowym nie jest to możliwe, co czyni nierealną "wymianę"
nawet przy zdrowym przychówku.

24. Data: 2014-03-23 02:11:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Mar 2014 01:14:10 +0100, Aicha napisał(a):

> co czyni nierealną "wymianę"
> nawet przy zdrowym przychówku.

Ale to nie do mnie ta gadka, tylko do owego panka, który o przydzieckowym
zmia-nianiu się pisał wesolutko jak ten ptaszek.

25. Data: 2014-03-23 11:36:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-23 02:11, Ikselka pisze:

> Ale to nie do mnie ta gadka, tylko do owego panka, który o przydzieckowym
> zmia-nianiu się pisał wesolutko jak ten ptaszek.

Ten panek zdaje się patrzy z trochę innej perspektywy niż nasze przyziemie.

26. Data: 2014-03-23 14:57:34

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 marca 2014 00:35:53 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>

> Posiadanie dzieci i opieka nad nimi to cięzka PRACA DLA DOBRA NARODU, wcale
>
> nie gorsza niż wszelka inna. ba, wręcz nieporównywalnie ważniejsza. A nasze
>
> państwo, co tu dużo móic, prowadzi politykę eksterminacji narodu,
>
> utrudniając życie rodzicom WSZYSTKICH dzieci. Uważam, ze jest to polityka
>
> celowa - nie trzeba wojny ani okupacji, żadnych siłowych działań, żeby w
>
> ten sposób zniknął polski naród. I znika. 2 mln młodych wyjechało, dzieci
>
> coraz mniej, a te, co są, znienawidzą Polskę i też wyjada jak tylko dorosną
>
> na tyle... To nie jest rząd Polaków, tylko obcych sił.

jesli z powodow ideologicznych utrudniony jest dostep do badan prenatalnych, jesli
jakims cudem sie rzeczone badanie wykona i w wyniku okresli sie ciaze zagozona
powiklaniami rozwojowymi plodu, a nie mozna z w/w ideologicznych powodow wykonac
aborcji... to niech placa tym matka, w szczegolnosci, ci ktorzy wspomniana ideologie
szerza i pilnuja jej przestrzegania(sic!)

27. Data: 2014-03-23 19:58:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Mar 2014 11:36:02 +0100, Aicha napisał(a):

> Ten panek zdaje się patrzy z trochę innej perspektywy niż nasze przyziemie.

Najwyraźniej.

Kolonko forever!
Prognoza dla globcia :-]
smutno smutniej Jasmine