Zoll w sprawie aborcji - polecam!

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:22:18 +0100, Nixe napisał(a):

> jakbyś nigdy nie była w stanie pokochać kogokolwiek innego
> poza własnymi dziećmi.
> I to jest dla mnie zubożenie emocjonalne.

A kogo miałabym KOCHAĆ poza mężem i dziećmi? Wskażesz może? Może na własnym
przykładzie?
Może i jestem uboga emocjonalnie, ale raczej zastanowiłabym się, czy Ty aby
zbyt bogata nie jesteś, skoro obdarzasz swą miłością równo cały swiat.
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

Temat: Re: [Było] Re: reakcje paranoika
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:29:52 +0100, Paulinka napisał(a):

> Gdybyś miała rację, to bym tam nie poszła. Chyba, że swoja rację
> interpretujesz tak, ze to znak od Boga, żeby jednak moje dzieci ochrzcić.

Moja racja dotyczy "Ksiądz zaś wyraził nadzieję, że mimo wątpliwości

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Moja racja dotyczy "Ksiądz zaś wyraził nadzieję, że mimo wątpliwości
> będziemy chcieli skorzystać z jego pomocy i wrócić do kościoła."

Ojej a wg Twojej interpretacji sprzed paru dni powinnam dostać między
oczy jeśli nie drzwiami to przynajmniej stułą.

--

Paulinka

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:37:34 +0100, Nixe napisał(a):

> Dwie czy trzy osoby dały Ci do zrozumienia, że Twoje wystąpienie i
> teksty o wyższości człowieka nad zwierzętami były cokolwiek niefortunne.

I to, że owe osoby wyraziły swoje odmienne poglądy na ten temat, jest aż
daniem mi po nosie? - no zapłaczę się. I będe to robić od tej chwili za
każdym razem, kiedy ktoś przedstawi mi jakikolwiek odmienny pogląd od
mojego 3333-)

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:38:21 +0100, medea napisał(a):

> Przykro mi, że Cię rozczarowałam, ale mogę się wypowiedzieć tylko jako
> jeden element tego mnóstwa.

No to czekam na resztę mnóstwa. Jak dotąd pchają się drzwiami i oknami.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:48:59 +0100, medea napisał(a):

> Ależ wręcz przeciwnie! Potwierdzasz, że nie gadają!

> No pacz, NAWET do Sejmu się nie nadam, straszne.

> To dlaczego odmawiasz prawa głosu zwierzętom?? ;-P

Robisz z siebie błazna, bo nie wiesz, co odpowiedzieć.

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:39, XL pisze:

> A kogo miałabym KOCHAĆ poza mężem i dziećmi? Wskażesz może? Może na własnym
> przykładzie?

Kurcze nie wiem. Może rodziców albo rodzeństwo? :>
O przyjaciołach nie wspomnę, bo dla Ciebie to już zapewne kosmos.

> Może i jestem uboga emocjonalnie, ale raczej zastanowiłabym się, czy Ty aby
> zbyt bogata nie jesteś, skoro obdarzasz swą miłością równo cały swiat.

Nie obdarzam równo całego świata, ale poza mężem i dziećmi zdarza(ło) mi
się kochać jeszcze bardzo wiele osób.

N.

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:53, XL pisze:

> I to, że owe osoby wyraziły swoje odmienne poglądy na ten temat, jest aż
> daniem mi po nosie?

Jeśli nazwanie debilem aż tak bardzo Cię nie rusza, to może faktycznie
przesadziłam.
Zresztą nie napisałam przecież, że dostałaś łomot czy też zrównano Cię z
ziemią. Danie po nosie to jedynie upominawcze ustawienie do pionu.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:59:15 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ale jednym słowem mamusi dziewczynki nie wspomniałaś o swoich
> rozterkach, nieprawdaż?

Wspomnialam - kiedy byliśmy my z mężem i ona ze swoim we czwórkę przez
dluższą chwilę sam na sam. Odpowiedziała zupełnie bez związku, że " bo mała
ma kamyczki żółciowe". Tzn zrozumiałam to tak, ze z powodu choroby oni
pozwalają dziecku na wszystko... A ja na to, że mała będzie nieszczęśliwa
kiedy urośnie, bo będzie gruba oraz że powinna wobec tych "kamyczków" mieć
ustaloną przez lekarzy dietę. Ona na to, że "dostała lekarstwa, ale nie
pomogly". ja na to "Jak miały pomóc, kiedy dziecko ciągle obciąża
wątrobę?".
Znajoma nic nie odpowiedziała, mam wrażenie, że nie przyjmuje do
wiadomosci, że dziecko po prostu skończy w szpitalu bardzo źle. Albo... z
tymi kamykami to bujda.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> Znajoma nic nie odpowiedziała, mam wrażenie, że nie przyjmuje do
> wiadomosci, że dziecko po prostu skończy w szpitalu bardzo źle. Albo... z

Najwidoczniej wasza kurtuazyjna wizyta (nie wiem po co, lubicie
odwiedzać nieznajomych?) nie miała wpływu na problem ich dziecka.
Twoja interpretacja, że dziecko żre, jest o tyle niestosowna, że jest
mnóstwo chorób, które powodują taką reakcję organizmu. Określenie, ze
przyszłam na kolację, a czyjeś dziecko się nażarło, chociaż go być tam
nie powinno, świadczy tylko o Tobie.

--

Paulinka

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?