Bzdurne odpowiedzi!

1. Data: 2003-09-01 07:24:43

Temat: Bzdurne odpowiedzi!
Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam, czytam i czasami nie wierze !!!
Psychologia, grupa na której powinni " siedzieć" ludzie zainteresowani
tematem a tu .....
Ktoś zadaje pytanie, oczekuje odpowiedzi " na serio" a tu ludzie zamiast dać
takową zaczynają gadać o bzdurach, kłócić się z innymi uczestnikami grupy i
" łapać ich za słówka"... temat gdzieś ucieka...a uczestnicy dyskusji dalej
piszą bezsensowne wypowiedzi na temat który zupełnie odbiega od podstawowego
wątku.
Rozumiem że dyskusja jest "zdrowa" i jak najbardziej na miejscu ale może
warto zwrócić uwagę na to o co ludzie pytają w swoich ogłoszeniach. Może się
mylę ale tym osobom co "pytają" chyba właśnie oto chodzi.........

1. Data: 2003-09-01 07:51:14

Temat: Re: Bzdurne odpowiedzi!
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl>

> [...]
> ale może warto zwrócić uwagę na to o co ludzie pytają w swoich
> ogłoszeniach. Może się mylę ale tym osobom co "pytają" chyba

bądź pewna!!! że nie "wszystkim" chodzi o TO SAMO ;D
no cóż
takie jest życie :-)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-01 07:55:29

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wszystkim....a kogo masz na myśli?
Tych którzy zadają pytania czy tych którzy na nie " bezsensownie
odpowiadają"
Edyta

1. Data: 2003-09-01 07:59:42

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl>

> nie wszystkim....a kogo masz na myśli?
> Tych którzy zadają pytania czy tych którzy na nie " bezsensownie
> odpowiadają"
> Edyta

często w pytaniu jest "SENS ukryty" :o)
cząsto odpowiedzi są wieloznaczne :-)
(kwestia 'zrozumienia' niezrozumiałego) ;)))
\|/
re:

1. Data: 2003-09-01 07:59:45

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Edyta" <e...@l...com.pl> writes:

> Czytam, czytam i czasami nie wierze !!!
> Psychologia, grupa na której powinni " siedzieć" ludzie zainteresowani
> tematem a tu .....

dziwisz sie? zajrzyj na inne grupy, np. te dotyczace polityki,
filozofii, historii.....
Jakos juz tak jest, ze na polskim usenecie w grupach humanistycznych
wypowiadaja sie na ogol ludzie, ktorzy lubia sobie pobajdurzyc, a
jednoczesnie niewiele maja do powiedzenia na temat.

troche inna sytuacja jest na grupach typu science czyli chemia,
matematyka i pokrewne.

tez przyczynek do zastanowienia dla psychologa spolecznego...

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2003-09-01 08:11:37

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę z tobą szczery - ta odpowiedź też będzie bzdurna, ale
nie dlatego, że Cię nie lubię, albo dlatego, że mam problemy
i chcę się na kimś wyżyć - o nie, nie chodzi o to, bo chodzi
o to, że z bzdurnej wypowiedzi musisz wyciągnąć to, co za
sobą takowa bzdura wypowiedź kryje.
Wyobraź sobie, że masz problem i prosisz o pomoc - każdy
chce Ci pomóc (normalna rzecz), jednak co z tego, że ja Ci
pomogę, jeśli ty sama sobie nie pomagasz... trochę za bardzo
uogólniłem... Inaczej; wyobraź sobie, że cierpienie pogłębia
naczynie, w którym będziemy gromadzić nasze szczęście, i ja
właśnie takimi bzdurami jak ta pogłębiam twoje naczynie,
żebyś mogła w nie więcej zmieścić szczęścia, gdy już twój
problem zostanie rozwiązany.
Piszesz, że użytkownicy atakują siebie nawzajem; to normalne
w tak licznym stadzie jak to - toczą się tu ciągle walki o
wyłonienie przewodnika, w radzie rządzącej mamy każdego dnia
zmiany gabinetowe, i ciągle ci mniej dowartościowani
użytkownicy atakują jakiś innych, żeby się dowartościować.
Tu jest jak w dżungli, i im szybciej to zrozumiesz, tym
szybciej się dostosujesz...

N.

--
www.nawrocki.art.pl - psycho circus project

1. Data: 2003-09-01 08:11:38

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bius8r$p81$1@atlantis.news.tpi.pl> kapusta <Edyta> rzecze
smutnie:

> Czytam, czytam i czasami nie wierze !!!
> Psychologia, grupa na której powinni " siedzieć" ludzie zainteresowani
> tematem a tu .....

NTG

--
Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał
umówione 127 razy. Nikt nie otworzył. Po namyśle wyszedł na ulicę i

1. Data: 2003-09-01 08:13:23

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:m2bru57xce.fsf@pierdol.ninka.net> kapusta <Nina M. Miller>
rzecze
smutnie:

> Jakos juz tak jest, ze na polskim usenecie w grupach humanistycznych
> wypowiadaja sie na ogol ludzie, ktorzy lubia sobie pobajdurzyc, a
> jednoczesnie niewiele maja do powiedzenia na temat.

a jak jest w innych usenetach w grupach humanistycznych?

> troche inna sytuacja jest na grupach typu science czyli chemia,
> matematyka i pokrewne.

siłą rzeczy ;)
psychologia to nic innego jak gadanie.

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_______________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-01 08:18:56

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co kiedy ktoś jasno i konkretnie zadaje pytanie ????
Nie można mu tak samo odpowiedzieć?
Trzeba kierować się zasadą:
WIEM TO PISZĘ, NIE WIEM NIE PISZE!
Edyta

1. Data: 2003-09-01 08:26:03

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwie się dlatego że " nieodpowiednie osoby" mogą odpowiadać na pytania
ludzi na prawdę potrzebujących pomocy.
Nie dosyć że takie wypowiedzi mogą " zaszkodzić" pytającemu - bo często są
one nieprofesjonalne i udzielają odpowiedzi ludzie nie wykształceni w
zakresie psychologii - a tylko takich odpowiedzi powinni udzielać ludzie po
studiach.
A po drugie jest przez to zafałszowany i tak już w Polsce obraz psychologa,
kojarzony niestety przez większość grupę społeczności z psychiatrą i
określany jako ktoś " od wariatów"
Edyta

kobieta-modliszka?
Komunikacja
(gong)
=== Żyć w rodzinie i przetrwać - R.Skynner, J.Cleese ===
Re:My emails for you!