Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

Data: 2014-02-21 23:23:04
Temat: Re: CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl>

news:le8f3e$nqh$1@news.icm.edu.pl...

> Zależy, CZYM ona jest, jeśli w ogóle jest.

to nie ważne - masz swoje cele/wartosci
i je realizujesz.
:))))

> Bez względu na to, co wybiorę, w ostatecznym rozrachunku zwanym
> racjonalizacją paranoiczną i tak prędzej czy później wyjdzie, że
> działałam według czyichś/jakichś odgórnych planów. ;)))

to jest dopiero racjonalizacja paranoiczna :)))))))))

jedyne co możesz robic - to sie starać
postępować/żyć zgodnie z własnymi zasadami.
Aby to robić trzeba widzieć co jest wokół
bo inaczej sensownie decyzji nie podejmiesz.

Jak zamkniesz oczy - szanse, że wybierzesz
to co byś chciała są zerowe. Jak zrezygnujesz
inni wybiorą za Ciebie :)))

> No widzisz, miewam uśmiechnięte wizje. ;)))

nigdy w to nie wątpiłem :))))

> No ba! :)))

:))))