Re: Calkiem OT -bycie mankutem

From: "Magda-" <n...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Calkiem OT -bycie mankutem
Date: Tue, 29 Mar 2005 17:34:43 +0200

Użytkownik "Hafsa" <h...@...net.pl> napisał w wiadomości
news:d2bh6p$co1$1@inews.gazeta.pl...
> Mam to samo...ale filizanka wczoraj powalila mnie na kolana....Zenada
> totalna. NIE UMIALAM wypic kawy....

Ale przecież to nie Twoja wina, że filiżanka jest nieprzystosowana :) Jej
się nie da chwycić lewą ręką i tyle.
Bardzo mi się podobały takie filiżanki, ale pomyślałam, że narzeczonemu
byłoby niewygodnie z nich pić, bo jest leworęczny, no i nie kupiłam. Skoro
juz robią takie wygięte (swoją drogą dla mnie to uszko jest szalenie
wygodne), to mogliby wygiąć parę w drugą stronę, właśnie dla osób
posługujących się lewą ręką.
Są podobno specjalne sklepy leworęczne, gdzie można dostać mnóstwo
najróżniejszych "odwróconych" rzeczt, ale niestety ceny o jakieś 50% wyższe
od zwykłych...

Pozdrawiam
Magda-