Re: Carl Jung i jego archetyp Animy

Data: 2015-10-17 23:25:13
Temat: Re: Carl Jung i jego archetyp Animy
Od: "Chiron" <...@2...com>

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:5622ae8d$0$665$65785112@news.neostrada.pl...

> W okolice https://www.youtube.com/watch?v=IJ2kvZpJ_BU.

> Po ostatnim nocnym drajwie, kiedy mnie wykierowali w zupełnie przeciwnym
> kierunku, poradziłam sobie w sposób: dalej ale pewniej.

Rozumiem, że przyjedziesz od strony Katowic. Jadąc Jana Pawła II -
Włókniarzy nie wjeżdżaj na estakadę, tylko przy skrzyżowaniu z Mickiewicza
skręć w lewo. Tylko uważaj, bo jeden pas jest w kierunku Retkini - a drugi
na dworzec do głównego wejścia (droga bez wylotu). Jeśli pojedziesz
pierwszym pasem ul. Bandurskiego w lewo- też nie problem. Dojedziesz do
pierwszej ulicy prostopadłej (Unii Lubelskiej) i w prawo. Znajdziesz się
przed wejściem na dworzec od strony peronu 4. Z reguły nie ma tam problemu z
zaparkowaniem blisko wejścia (na przeciw orlika- dawnego stadionu ŁKS)

--

Chiron