Cebula

1. Data: 2002-08-13 19:51:08

Temat: Cebula
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po jakims tam czasie niebytnosci.
Pytanie mam, w zwiazku z wkurzeniem maksymalnym, jakie osiagnalem przed
kilkunastoma minutami. Po raz kolejny zreszta.
Czy macie jakis sposob na obieranie cebuli z zewnetrznych lupinek?
Niestety, poszedlem na latwizne i oberwalem wszystko, razem z pierwsza
"zywa" warstwa. A moze mozna inaczej?
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2002-08-13 19:55:34

Temat: Re: Cebula
Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z reguly chrzanie to, wyrywam pierwsza warstwe takze.

V.

Użytkownik "Michał Kowalewski" <M...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:3D59632C.7CAB4C68@acn.waw.pl...

1. Data: 2002-08-13 20:31:06

Od: "lisio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj robić to pod zimną wodą lub co jakiś moment moczyć nóż

pozdrówka
lisio

vefour wrote:
:: z reguly chrzanie to, wyrywam pierwsza warstwe takze.
::
:: V.
::
::

1. Data: 2002-08-13 21:30:34

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Czy macie jakis sposob na obieranie cebuli z zewnetrznych lupinek?

Zetnij czubek i spod a potem natnij leciutko cebule pionowo,luski powinny zejsc
bez problemu.
Pozdr.Dot co juz nie trzyma cebuli w lodowce

1. Data: 2002-08-14 07:45:32

Od: "Michal Janik" <g...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja ciocia kiedys mi mowiła, ze trzeba zamoczyc cebule w cieplawej wodzie
na chwile. Wtedy skorka latwo odchodzi. Ale mi sie nigdy nie chcialo -
zawsze dre jak leci.
Aha - na czosnek tez to podobno dziala.
Michal

1. Data: 2002-08-14 14:58:40

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze - nie chce mi sie. na kilogranie straty sa rzedu 10 - 15% czyli ok.
20 groszy. Moj czas jest drozszy :)))

v.

1. Data: 2002-08-14 17:53:53

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

vefour wrote:

> szczerze - nie chce mi sie. na kilogranie straty sa rzedu 10 - 15% czyli ok.
> 20 groszy. Moj czas jest drozszy :)))

Chyba tez jednak pozostane przy tym. Choc zaproponowane sposoby przetestuje.
Dzieki!
Michal

Fondue
Bazylia w zamrażalniku?