Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic

31. Data: 2017-10-20 23:13:54

Temat: Re: Cejrowski i Rachoń: Kataloni a, Las Vegas, Róż aniec do grani c
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Tak faszystko, homofobko, ksenofobko, rasistko i kretynko.

Tak tak. A świstak.

> Wziąłem.

G. wziąłeś.

> Czegoś jeszcze nie zrozumiałaś?

Tego, jak mogłeś ,,wziąć" - i zaraz po tym takie pierdoły tworzyć. Zaiste.

--
XL

32. Data: 2017-10-21 01:11:14

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 22:52:31 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ten papież to aktor, czuję w nim coś nieprawdziwego. Jakby był podstawiony
> w jakimś złym celu.
>
> --
> XL

nie wiem, iksekus. ja tego nie czuje.
to papiez jezusowo-chrystusowy, no moze zastanawiac fakt,
dlaczego po objeciu urzedu najpierw poszedl sie modlic do Matki Boskiej,
o ile dobrze pamietam.
ale oni wiedza, ze bardziej niz Bog cz Syn Bozy, ona ich wspiera,
choc tez mysle, ze nie jest dokladnie tozsama z Matka Boska,ktora znam.
choc moze i jest; bo Ona cokolwiek bys jej nie powiedzial, ani jakkolwiek
zle jej nie potraktowal i tak ma tylko dobre slowo dla ciebie.
jednakze w tym, ze tylko do niej sie tak chetnie zwracaja,
tez jest jakas dziwnosc co najmniej.
zreszta Bog chyba nie za bardzo chce juz z nimi gadac, z tego co wiem,
czy bardziej wnioskuje.
stad jest tak, jak jest.

przepraszm, ale nie wiem dlaczego Matka Boska kojarzy mi sie zawsze
z instytuacjlonoscia, oczywiscie poza ta, ktorej powiedzmy doswiadczam,
a Jezusowi-Chrystusowi, czy Bogu Ojcu instytucje po prostu zwisaja.
tak zreszta jak Duchowi Swietemu.

pozdrawiam,
jacek

33. Data: 2017-10-21 01:28:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 października 2017 01:02:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
a.pl...

> Jest aktorem bo udaje biednego, a mieszka w pałacu?
> Coś jak Rydzyk? Czujesz w Rydzyku coś nieprawdziwego?

> Ale że powinien mieszkać w faweli?
> Rydzyk też powinien?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

oczywiscie nie ma co komu zarzucac jakiegos mieszkania, a zwlaszcza
pelniacym urzad osobom, bo jest tom ich mieszkanie, w dodatku przejsciowe.
pewnie, ze jakbys wybudowal sobie zamek, zebys tylko ty w nim mogl goscic
i tylko swoja rodzine czy pochlebcow, nie byloby to w porzadku.
jednakze jesli wybudujesz ten zamek i udostepnisz go chocby tylko swoim
znajomym, bez wzgledu na ich zapatrywania, to juz nie jest to zamek
tylko dla ciebie. i o to chodzi, zeby swoje bogactwo, jesli takie posiadziesz,
udostepniac jak najszerszemu gronu, bo tylko to sprawia, ze budowla jest zywa.

tak to mniej wiecej jest z tym bogactwem.

pozdrawiam,
jacek

34. Data: 2017-10-21 18:49:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Właśnie pytam o SKOKi.
> Znowu uciekasz od odpowiedzi. Znowu trafiłem w sedno :)

> I po co znowu robisz z siebie kretynkę?

> Bredzisz. Albo celowo kłamiesz. Kto ci za to płaci?

No, nie Soros 3-)

> Co jest wyjaśnione? Gdzie są te pieniądze? Dlaczego SKOKi upadają?

Bo ProCivili zrobiła im za dużą konkurencję?
LOL

> Dlaczego trzeba wypłacać z funduszu bankowego, czyli z pieniędzy
> wszystkich, w tym biedaków, którzy na ten fundusz się składają?
> Czy Bierecki wie co się stało z tymi pieniędzmi?
> Miliardy ze SKOKów, setki milionów dla Rydzyka, a ty głupia dałaś sobie
> wmówić, że deszcz pada.

> Czyli się boi :)

?
?

> Dlaczego pis boi się wyjaśnić ten przekręt?
> A miało być lepiej...

Tobie? No toś się naciął, koleś ?

--
XL

35. Data: 2017-10-21 18:54:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> nie wiem, iksekus. ja tego nie czuje.
> to papiez jezusowo-chrystusowy, no moze zastanawiac fakt,
> dlaczego po objeciu urzedu najpierw poszedl sie modlic do Matki Boskiej,

To jest malo istotny szczegół.
> [...]
> czy bardziej wnioskuje.
> stad jest tak, jak jest.
>
> przepraszm, ale nie wiem dlaczego Matka Boska kojarzy mi sie zawsze

Mnie przeciwnie.

> oczywiscie poza ta, ktorej powiedzmy doswiadczam,
> a Jezusowi-Chrystusowi, czy Bogu Ojcu instytucje po prostu zwisaja.
> tak zreszta jak Duchowi Swietemu.

O.
Ja tego nie wiem.
3-)

--
XL

36. Data: 2017-10-24 02:30:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 października 2017 18:54:49 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> To jest malo istotny szczegół.

Bardzo istotny, ikselkus. bo jest, wedlug ich zapatrywania na to,
daniem pierwszenstwa instytucjoalizmowi przed ludem.
u mnie byc moze inaczej, poniewaz znam, powiedzmy ze znam,
jakby inna Matke Boska.

> Mnie przeciwnie

to dlaczego, nawet nasi krolowie, czy ksiazeta,
jesli szli rzez wyrzadzac innym, modlili sie wlasnie do niej.

to juz wiesz.

jacek

37. Data: 2017-10-24 13:10:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> jakby inna Matke Boska.

> to dlaczego, nawet nasi krolowie, czy ksiazeta,
> jesli szli rzez wyrzadzac innym, modlili sie wlasnie do niej.

Chodzi Ci o Jasną Górę i Panią Jasnogórską?
Modlili się do MBJ za Ojczyznę, której szli bronić oraz aby MBJ wybłagała
im u swego Syna wybaczenie tego, co muszą w tym celu zrobić - bo wiedzieli,
że zabijanie jest złe.
Żaden dobry syn nie powinien być głuchy na głos swojej matki - a Jezus to
dobry Syn.
I jeszcze nie raz i nie dwa Polacy będą musieli się z Nim układać za Jej
pośrednictwem NIESTETY...

> to juz wiesz.

Nie, Jacku. I Ty też tego nie wiesz. Nie możesz mówić w Jego imieniu.

--
XL

38. Data: 2017-10-24 18:07:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 13:10, XL pisze:

> [...]
> im u swego Syna wybaczenie tego, co muszą w tym celu zrobić - bo wiedzieli,

Kwintesencja pisowskiego katolicyzmu.
Ręce opadają... czyli dozwolone jest dowolne kurewstwo łącznie z
zabijaniem, byle wybłagać przebaczenie u boga?
Czym to się różni od ISIS?

> I jeszcze nie raz i nie dwa Polacy będą musieli się z Nim układać za Jej
> pośrednictwem NIESTETY...

Nie z nim, tylko z fanatycznymi wyznawcami, którzy ubzdurali sobie, że
mają monopol na życie. Czy raczej na sposób życia.

Chyba nie twierdzisz, że mają bezpośredni kontakt z bogami i słyszą ich
(bogów) głosy w głowie? Układać się z wariatami, którzy słyszą głosy? Serio?
Jak odróżniasz wariatów od ludzi, którzy twierdzą, że wiedzą czego chce
bóg? Skąd wiedzą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-10-24 19:14:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Kwintesencja pisowskiego katolicyzmu.
> Ręce opadają... czyli dozwolone jest dowolne kurewstwo łącznie z
> zabijaniem, byle wybłagać przebaczenie u boga?

Może u twojego ,,boga" jest to łatwe. U Boga niekoniecznie.

> Czym to się różni od ISIS?

Patrz wyżej.

> Nie z nim,

Z ,,nim" na pewno nie - ale z Nim będą próbować. Całkowity kompromis i tak
jest tu niemożliwy - jeśli o to ci chodzi. Konsekwencją jego braku jest
grzech. Czasem ciężki. Czasem śmiertelny.
Ktoś musi. Czasem.

> [...]
> Jak odróżniasz wariatów od ludzi, którzy twierdzą, że wiedzą czego chce

No ale co mnie obchodzi jakiś twój ,,bóg" czy ,,bogowie"? Pewnie masz ich
wielu - pieniądze, laski, piwo, auta, bogaci ,,znajomi", fejsbuki i inne
gówno.
Mój Bóg jest jeden i powiedział jasno, czego chce i czego nie chce - jest
tam nawet coś o twoich bogach:

Nie będziesz miał cudzych bogów przede Mną.
Nie będziesz brał imienia Pana Boga twego nadaremno.
Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
Czcij ojca swego i matkę swoją.
Nie zabijaj.
Nie cudzołóż.
Nie kradnij.
Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
Nie pożądaj żony bliźniego twego,
Ani żadnej rzeczy, która jego jest.

Chrześcijanie to najliczniejsza grupa wyznaniowa, stanowiąca 1/3 wszystkich
LUDZI na świecie. Tylko żenujący głupiec taki jak ty może myśleć, że
wszyscy oni to głupcy i tylko i wyłącznie głupcy...
Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

--
XL

40. Data: 2017-10-24 21:54:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-24 o 19:14, XL pisze:

> Może u twojego ,,boga" jest to łatwe. U Boga niekoniecznie.

Serio? Masz jakieś zaćmienia?
Cytuję:
"Modlili się do MBJ za Ojczyznę, której szli bronić oraz aby MBJ
wybłagała im u swego Syna wybaczenie tego, co muszą w tym celu zrobić -
bo wiedzieli, że zabijanie jest złe."

Czyli to łatwizna. Wystarczy się pomodlić i już.

> Patrz wyżej.

Czyli czym to się różni od ISIS?
Co aż tak trudnego jest w klepaniu paciorków, że to się różni?

> Z ,,nim" na pewno nie - ale z Nim

Czyli z kim? Z glosami w głowie?

> będą próbować. Całkowity kompromis i tak
> jest tu niemożliwy - jeśli o to ci chodzi.

Skąd wiesz? Masz z nim jakiś kontakt?

> [...]
> wielu - pieniądze, laski, piwo, auta, bogaci ,,znajomi", fejsbuki i inne

Serio?
Powiedział ci jasno? To skąd się wzięło tyle wersji biblii, tyle
tłumaczeń, tyle odłamów religijnych?

> czego chce i czego nie chce - jest
> tam nawet coś o twoich bogach:

Nie martw się, to tylko twoje urojenia :)

> Nie będziesz miał cudzych bogów przede Mną.

Nie mam :)

> Nie będziesz brał imienia Pana Boga twego nadaremno.

Nie biorę :)

> Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.

Tylko który jest święty. Dlaczego ten i kto o tym decyduje?

> Czcij ojca swego i matkę swoją.

No nie przesadzajmy :)
Ostatnio czytałem, że matka własną córkę we wrzątku wykąpała, bo była
pijana. No chyba są granice jakiejś przyzwoitości? Czy u was,
religiantów nie ma?
Albo taki grupowy leo... namawia do gwałcenia własnych dzieci... serio
trzeba go czcić?

> Nie zabijaj.

To nie przeszkadzało w paleniu ludzi na stosach, czy topieniu w rzece
kobiet oskarżanych o czary.

> Nie cudzołóż.

Z nieżonatymi młodymi chłopcami to się chyba nie liczy? Najwyżej
przeniosą do innej parafii, czy za granicę.

> Nie kradnij.

Rydzyk.

> Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.

Międlar, Terlikowski, Oko, Rydzyk, członkowie ONRu... i pierdyliard innych.

> Nie pożądaj żony bliźniego twego,

Eeee tam... te kolejne rozwody i małżeństwa wyznawców pislamskich to
pewnie tylko z samymi dziewicami?
Taki Pazura... tylko klęczy i odmawia różaniec na granicach...

> Ani żadnej rzeczy, która jego jest.

Rydzyk, Bierecki i jego SKOKI, Szyszko i jego stodoła, która jest warta
tyle co nic...

> LUDZI na świecie. Tylko żenujący głupiec taki jak ty może myśleć, że
> wszyscy oni to głupcy i tylko i wyłącznie głupcy...

Miliardy much nie mogą się mylić. Jedzą to co dobre.
Najliczniejsza grupa wyznaniowa ciągnie do miodu. Wróć... ciągnie do...
Ludzie inteligentni nie uważają ich za głupców. To są ofiary manipulacji
i są dowodem na porażkę systemu edukacji.

> Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Zapytaj grzecznie, to ci wytłumaczę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Catalunya!
VaxigripTetra
Taką Polskę mamy!
Tajemnica sukcesu PiS...
Obłudni Niemcy nie mogą się pogodzić z utratą dominacji.