Re: Cena wody w Szczecinie.

Data: 2004-08-13 21:05:21
Temat: Re: Cena wody w Szczecinie.
Od: "Leszek" <k...@n...pl>

In news:y0b43plb4795$.1fn61wbshmss4$.dlg@40tude.net,
Evunia typed:
> Wed, 11 Aug 2004 10:42:47 +0200, na pl.rec.dom, AX napisał(a):

> woda ciepła 13.50 m3 (!)
>
> Nie wiem, ile u Was kosztuje metr sześcienny wody ciepłej, ale nasza
> cena wydaje mi się tragicznie wysoka :/

To zagotuj sobie 1000 litrów wody, przenieś do koleżanki (i podgrzewaj
po drodze, bo chłodzi się!), dodaj koszty administracji i naprawy roweru
(przecież na piechotę nie pójdziesz), to zobaczysz czy wyjdzie 13 zł czy
drożej :)

Możesz też założyć sobie piec za kilka tysięcy, płacić jedynie za gaz i
zimną i po kilku latach zwróci się ten wydatek.

Leszek