Cena za remont. Dobra czy zla??

11. Data: 2008-04-04 06:22:53

Temat: Re: Cena za remont. Dobra czy zla??
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Dębski pisze:

> Hmm... Warszawa 13,5 tys (robocizna - bez materiałów) za 26m mieszkanie :

11 tys za 49 m2, od stanu developerskiego do (prawie) zamieszkania,
czyli podobny zakres robot

tyle za fachowcy (2 osoby) z polecenia (z Bydgoszczy), zrobili wszystko
w 3 tyg, mucha nie siada

12. Data: 2008-04-04 11:04:01

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
> 11 tys za 49 m2, od stanu developerskiego do (prawie) zamieszkania, czyli
> podobny zakres robot
U mnie wyszło tak:
Mieszkanie ma 47 m2: salon jakieś 20 m2, sypialnia 12 m2, aneks kuchenny 5,5
m2, łazienka 5,5 m2 i reszta hol.
Sypialnia:
- gładzie na ścianach i suficie (w tym poprawianie po typku, którego
pogoniłem)
- osadzenie parapetu
- zaklejenie bruzd w wylewce, wykutych na kable
- przestawienie o 3 cm otworu drzwi
- przerobienie puszek elektrycznych pod modułu Berkera
- zagruntowanie i przygotowanie do malowania
Salon:
- wylanie progu przy balkonie
- gładzie + przygotowanie do malowania
- przeróbki elektryki jak w sypialni
- zrobienie oświetlenia nad barkiem
- poprawienie po poprzedniku glifu po wyburzeniu ścianki
Łazienka:
- podwieszany sufit + 5 halogenów 230V
- wyrównanie jednej ściany
- drobne przeróbki hydrauliki
- zamontowanie i obudowanie stelaży do WC i umywalki, podłączenie do wody i
kanalizacji
- instalacja elektryczna do wentylatora
- glazura do 1,2 m, w tym mozaika, gres na podłodze
- wyrównanie pozostałej części ściany do poziomu płytek przy pomocy gipsu,
przygotowanie do malowania
- podmurówka pod brodzik
- biały montaż (kabina prysznicowa, WC, umywalka, baterie)
- przeniesienie gniazdek elektrycznych
Hol:
- gładź + przygotowanie do malowania
- gres na podłodze
Kuchnia
- zmiany elektryczne i hydrauliczne wg projektu kuchni
- płytki 10 x 10 cm nad blatem
- gres na podłodze

To tyle, co pamiętam. Wziąłem tym razem do wykańczania mieszkanie poleconą
mi firmę z Warszawy. Umówiliśmy się, że prace podzielimy na 2 etapy:
pierwszy jest do przygotowania pod glazurę, drugi to płytki, wylicowanie
ściany w łazience + biały motaż. I etap to 8200 z materiałami, drugi 2800 z
materiałami. Dużo, czy rozsądnie?

13. Data: 2008-04-04 11:59:19

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek [z pracy] pisze:
> U?ytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisa? w wiadomo?ci

> I etap to 8200 z materia?ami, drugi 2800 z
> materia?ami. Du?o, czy rozs?dnie?

tyle samo
wg mnie normalnie / malo (bo nie trzeba poprawek robic, a plytki [o ile
tez masz dobrze polozone] nie strasza swoimi nierownosciami, kantami i
wrazeniem sciany/podlogi 3D ;) )

14. Data: 2008-04-07 11:22:21

Od: jack <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Apr 2008 19:52:29 +0200, Grupki napisał(a):

> Pokoj 20 m.kw.
> Jedna sciana to praktycznie tylko okna pozostale pelne sciany, wysykosc
> 2,45m
> Robota:
> Polozenie gladzi na scianie i suficie
> Wycyklinowanie i polakierowanie podlogi
> Pomalowanie
>
> Dodatkowo zerwanie i polozenie terakoty na balkonie 2,5 m.kw
>
> Calosc robocizna + materialy ok. 5000 zl.
>
> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

- 20 metrów cyklinowania to z super hiper lakierem i nowymi listwami i bóg
wie co jeszcze 1000 zł
2 metry płytek z połozeniem za nawet drogie płytki to max 300-500
gips farby i materiały na ściany u mnie w podobnym pomieszczeniu to 200 ale
niech będzie 500 i masz 2 tyś - za robote mozna dać 1/3 tego co zostało ale
to i tak sadze przesada czyli 3000 max - ceny z południa kraju. Jesli
robisz sam płytki i gipsy to ho ho... cyklinowanie wymaga juz konkretnego
sprzętu.

15. Data: 2008-04-07 18:13:20

Od: "Grupki" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to i tak sadze przesada czyli 3000 max - ceny z południa kraju. Jesli
> robisz sam płytki i gipsy to ho ho... cyklinowanie wymaga juz konkretnego

Wiec dla mnie ta cna tez wydawala sie za wysoka zwlaszcza ze nei dodalem ze
plytki na balkon juz mam wiec ten koszt odpada a podloga w pokoju ma byc
tylko wycyklinowana i zwyklym niezbyt drogim lakierem pociagnieta. Listwy
bede w pozniejszym terminie robil sam bo troche w nie okablowania wrzuce.
Wiec tak naprawde to tylko polozenie gladzi i polozenie plytek + ta podloga
wchodzilyby w zakres prac.

Przeszkolne drzwi prysznicowe - bez ramek
PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
praca Ekspert ds. technicznych
Krótki kompakt WC ?
Wywózka śmieci - ile i jak często ?