Re: Centralny odkurzacz - jestem przed zakupem.

Data: 2005-03-07 07:11:25
Temat: Re: Centralny odkurzacz - jestem przed zakupem.
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d0fgie$pua$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] Jakiej mocy tam jest silnik ?

U nas, jedna z mniejszych dostępnych jednostek - 1528W (598 Air Watts i
uprzejmie proszę mnie nie pytać, co to jest :).

> Jak wygląda konserwacja rur ?

Konserwacja rur odbywa się przez niezaglądanie :)

> Co się dzieje z wodą i innymi płynami "odkurzanymi"
> centralnie ?

Standardowo - się nie odkurza płynów. Niestandardowo - można dokupić
separator, ale szczegóły nie są mi znane. Przy okazji - do rzeczy typu
popiół z kominka też można dokupić separator.

> Jak się wyciąga torebki foliowe i inne przedmioty
> "odkurzone" ale takie co nie chciałem odkurzyć a
> się jednak wciągnęły ?

Idziesz do garażu, wyłączasz jednostkę, otwierasz "termos" (pod jednostką
wisi taka sześćdziesięciolitrowa bania, zamykana na zaciski jak kocioł
ogólnowojskowy, z pojemnikiem na śmieci w środku - stąd termos),
wydłubujesz, zakładasz termos, włączasz jednostkę.

> Jak wygląda sprawa szczelności "zwrotnej" ? Czy owady
> i inne żyjątka - myszki - dadzą radę się wprowadzić
> do mieszkania tą drogą ? [...]

Jeżeli uda im się wleźć do "termosa", to tak. Z tym, że im się raczej nie
uda. A nawet jeśli trafi się jakiś mysi McGyver, to przy pierwszym
odkurzaniu się wyprowadzi, bardzo szybko ;) Serio - nie widzę takiej
mozliwości. Jedyny kontakt instalacji ze światem zewnętrznym to otwór
wywiewny, ale on jest normalnie zamknięty klapką i często przedmuchiwany w
kierunku na zewnątrz.

Pozdrawiam
H. (co jednakowoż opróżniania zbiornika nie ma w planach, pająki to
zdumiewająco odporne zwierzęta :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek