Re: Chamstwo i prostactwo

Subject: Re: Chamstwo i prostactwo
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d0a3155$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <qeddgb$g54$1@dont-email.me>
<5d0cc227$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@m...individual.net>
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Mon, 24 Jun 2019 11:59:06 +0200

W dniu 21.06.2019 o 20:44, Silvio Balconetti pisze:

> W UK bylem w latach 80 chyba ze dwa miesiace i 10 dni przed pieciu
> laty, wiec trudno mi cos powiedziec o tamtejszych premierach. Moze sa
> sknery, dlatego skapia na sportowcow i weteranow, szczegolnie obcych.
> A moze maja w d* wszystkich, ktorzy nie naleza do ich wyborcow?
> Ale swoja rezydencje dobrze ukrywaja przed ludem - na filmach i
> zdjeciach wyglada ladnie, a w rzeczywistosci?
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/17365584189/i
n/album-72157650712720090/

Kultura polityczna. No i wynikające z niej prawo które rządzącym na zbyt
wiele nie pozwala, a już na pewno nie na postawę cesarza Bizancjum który
ma możliwość dosłownego dzielenia i rządzenia.

Co do rezydencji, niedawno ktoś wyliczył że łatwiej i taniej jest
utrzymać dwór brytyjski niż urząd naszego prezydenta.