Re: Chelacja EDTA jest nieskuteczna !!!

Data: 2001-11-28 13:03:17
Temat: Re: Chelacja EDTA jest nieskuteczna !!!
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>

On Wed, 28 Nov 2001, Lech Trzeciak wrote:

> CONCLUSIONS: Chelation therapy has no significant beneficial
> effects over placebo in patients with intermittent claudication.

czyli pismiennictwo dokladnie zgadza sie z tym, co powiedzieli
kardiolodzy amerykanscy w trakcie dyskusji w grupie sci.med.cardiology.
Prawde mowiac taka terapie kazdy z nas moglby pacjentowi zrobic
nie za 2000$ ale np. za 500$ a dla emerytow, rencistow i kombatantow
250$ i byloby "fajnie" czuliby sie, ze sa leczenie a my moglibysmy
sobie w najciezszych czasach zbudowac dom. I tak np. ja, Ty jestes
biologiem molekularnym w jednym z najlepszych polskich
instytutow i jeszcze jakiegos kardiologa z dobrej placowki,
wynajmujemy podupadajacy osrodek wczasowy i "jadziem".
Ale my tego nie bedziemy robic, bo rzetelne pismiennictwo
nie potwierdzilo skutecznosci tej metody - istnieje jeszcze
jakas etyka!
Dobrze, ze Leszku przedstawiles rzetelne pismiennictwo -
moze skonczy sie na tym dyskusja - bo postingi pytajace
nas co sadzimy na temat tej terapii przez anonimowa osobe
wygladaly troche jak "marketingowa analiza rynku".
Odpowiadajac - jesli metoda bylaby skuteczna faktycznie -
to jako spece sami stosowalibysmy ja za 500$ a od emerytow,
rencistow bezrobotnych i kombatantow za 250$

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]