Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?

Data: 2009-07-31 09:11:37
Temat: Re: Chemia zakochania. Bossski stan. Czy podlega kontroli?
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Może jeszcze mi "objawisz", że to co identyfikujesz jako "normy
kulturowe", a co tak bardzo cię ogranicza w poddawaniu się buzującym
huciom, wymyślili nie-ludzie?

Nie bądź śmieszna.
W świetle twoich uniesień twój związek to wynik jakiejś pomyłki lub
nieodpowiedzialności, być może też niedojrzałości.

BTW nie podoba mi się, że traktujesz swoje psie "przygody" w kategoriach
"większość".

--
CB

Użytkownik "Matb" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Mocne słowa. Całkiem możliwe, że coś jest nie tak z moim ro-
związkiem.
Z obserwacji wynika, że większość ludzkiej populacji ma problemy z ro-
związkami.

Nie podoba mi się, że mówisz o mojej naturze "psia". Jest całkiem
ludzka. I my jestesmy w pierwotnych strukturach mózgu zwierzętami i
żaden świętoszek tego nie zmieni.