Re: Chętne dziewczyny...?

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chętne dziewczyny...?
Date: Sat, 20 May 2017 17:41:54 +0200
<591eb228$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<ofmln4$3ct$1@node2.news.atman.pl>
<591ee993$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
<ofn2c5$fps$1@node2.news.atman.pl>
<591f219a$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<ofnkuv$fen$1@node1.news.atman.pl> <ofodfo$o0b$1@node2.news.atman.pl>
<ofoe62$76p$1@node1.news.atman.pl>
<591feb9d$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<ofp48m$drb$1@node2.news.atman.pl>
<592019cc$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ofp91o$2dh$1@node1.news.atman.pl>
<59202f18$0$661$65785112@news.neostrada.pl>

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Nikt tak nie nastawia jednych na drugich jak religianci. Świadomie każą
> patrzeć na drugiego człowieka jak na wroga.
Twój sposób "dyskutowania"- na tym przykładzie: wrzucasz jakąś ogólną, nic
nie znaczącą- nie dającą się udowodnić ani zaprzeczyć- uwagę (tezę), jak ta
powyżej o religiantach. Rzekomo to jacyś "religianci" każą patrzeć na
drugiego, jak na wroga. No to kim są ci tajemniczy religianci? Zawsze
uważałem, że wrogów na siłę szukali wszelkiej maści socjaliści. No ale
raczej nie słyszałem, żeby ktoś ich nazywał religiantami. Potrafisz to jakoś
uzasadnić? No i co to ma wspólnego z tym, co napisałem? Ja postawiłem tezę,
że takie atomizowanie społeczeństwa nastawia jednych na drugich. Ty w ogóle
się do tego nie odniosłeś- za to wyskoczyłeś z bliżej nieokreślonymi
religiantami.

> Nie będę zgadywał w jakich latach prowadziłeś działalność, ale do 2004
> roku obowiązywał przepis nakazujący oznaczenie siedziby i miejsca
> prowadzenia działalności. Łącznie z danymi przedsiębiorcy.
>
> Teraz _możesz_ i nikt ci tego nie zabrania.

Nigdzie nie sugerowałem nawet, że nie mogę. Nie to w ogóle jest treścią
mojego posta. Brak ci po prostu rozumienia tekstu- to nie po raz pierwszy
obserwuję u ciebie.

> Na nieformalne prowadzenie działalności gospodarczej są odpowiednie
> paragrafy.
> Lubię, gdy ludzie wycierający sobie gębę frazesami o moralności z tupetem
> do pouczania innych jak mają żyć, publicznie przyznają się do łamania
> prawa.
Na nieformalne prowadzenie są paragrafy. No proszę. Coraz ciekawiej piszesz
:-)

> Nie wiem czy trudno cię szukać w ten sposób.

> Zaiste, problem nie do rozwiązania :)

> To się nie ukrywaj i wywieś swoje nazwisko i numer mieszkania nad
> domofonem.
> Nie dziękuj. Ja wiem, że niektórym trudno jest wpaść na najprostsze
> rozwiązanie.
No właśnie. Powtórzę. Nie ma to nic, ale zupełnie nic do postawionej przeze
mnie w poście tezy. Ty wyskakujesz z rozwiązaniem problemu, który sam sobie
w myślach stworzyłes mysląc, że to mój problem. Okraszasz to swoje
"rozwiązanie" ironią, nierzadko inwektywą- i tak post za postem popychasz
ten swój wózek pełen obłędu.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
A na końcu każesz osobie, o której nie masz najmniejszego pojęcia- wracać
do zdrowia. No cóż- zapewne siebie przyjąłeś jako wzorzec zdrowia, przeto
inni c isię muszą wydawać chorzy.

--
Chiron