Re: Chili con carne zrobiłam

1. Data: 2004-02-24 10:16:44

Temat: Re: Chili con carne zrobiłam
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> schrieb im Newsbeitrag
news:c1f6ll$dm8$1@korweta.task.gda.pl...

> Chili con carne robi się chyba z mięsa mielonego, ale niewazne. A po co
ten
> rosołek? Mięso samo oddaje sporo soku pod czas smazenia, w rosole to brzmi
> bardziej jak jakiś Eintopf.
>
> Pozdrawiam
> Magdalena

Zarowno z mielonego jak i kawalkow miesa w stylu gulasz. Chili con carne to
tak, jak juz ktos mowil, jak bigos - co kucharka/kucharz to przepis.
Narobilo mi sie checi i chyba w tym tygodniu zaserwuje, a dzis bedzie
Stifado.

Monika

1. Data: 2004-02-24 18:48:41

Od: "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Zarczuk" <z...@o...pl> wrote in message
> [...]

rosołek? Mięso samo oddaje sporo soku pod czas smazenia, w rosole to brzmi

łosoś z piekarnika
nie moglem sie powstrzymac
Re: Chili con carne zrobiłam
Re: Chili con carne zrobiłam