nie moglem sie powstrzymac

1. Data: 2004-02-24 08:09:04

Temat: nie moglem sie powstrzymac
Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ciekawy temat na forum. Ale ciekawi mnie jakie wy mieliscie przygody z
jedzeniem i piciem.

802&v=2&s=0

Pozdrawiam
AJA

1. Data: 2004-02-24 08:29:49

Temat: Re: nie moglem sie powstrzymac
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AJA" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Ciekawy temat na forum. Ale ciekawi mnie jakie wy mieliscie przygody z
> jedzeniem i piciem.
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=384&w=10841
802&v=2&s=0

;-((((((((( przeczytalam troche i teraz az mnie skreca;-(
Wlasnie mialam sobie kawe zrobic, mam nadzieje, ze w niej nie znajde
jakiegos stworzenia.

pozdrawiam
Basia, zastanawiajaca sie jakie dzis zakupy spozywcze zrobic...

1. Data: 2004-02-24 10:50:01

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004 09:09:04 +0100 I had a dream that AJA <a...@n...gazeta.pl>
wrote:
> Ciekawy temat na forum. Ale ciekawi mnie jakie wy mieliscie przygody z
> jedzeniem i piciem.
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=384&w=10841
802&v=2&s=0

Częściowo urban legends. Ciekawe, że zawsze ktoś ma kolegę w makdonaldzie,
rozlewni wody czy pierkarni, a jakoś ci koledzy nigdy nie opowiadają
takich historiii :)

1. Data: 2004-02-24 12:29:10

Od: "AJA" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Częściowo urban legends. Ciekawe, że zawsze ktoś ma kolegę w makdonaldzie,
> rozlewni wody czy pierkarni, a jakoś ci koledzy nigdy nie opowiadają
> takich historiii :)
No wiesz jakbys pracowal w McDonaldzie lub rozlewni wody to nie myslal
bys o komputerze do celow pracy cyz grup dyskusyjnych ale jako narzedzie do
rozrywki typu filmy + gry

A nawed nie potrzebowal bys komputera bo po co. Masz telewizor i 100 kanalow
("sciekowych") i to by wystarczylo.

Wiec mysle ze przecietny zjadacz chleba nie oglada tego co piszemy :)

AJA

> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.

1. Data: 2004-02-24 16:26:35

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004 13:29:10 +0100 I had a dream that AJA <a...@n...gazeta.pl>
wrote:
> [...]
> ("sciekowych") i to by wystarczylo.
> Wiec mysle ze przecietny zjadacz chleba nie oglada tego co piszemy :)

Sugerujesz, że tu wszyscy sami inteligenci? To ja chyba grupy pomyliłem
;)

1. Data: 2004-02-25 20:20:48

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisal(a):

802&v=2&s=0

>Częściowo urban legends. Ciekawe, że zawsze ktoś ma kolegę w makdonaldzie,
>rozlewni wody czy pierkarni, a jakoś ci koledzy nigdy nie opowiadają
>takich historiii :)

W zakladzie, w ktorym kiedys pracowalem na etacie, byla w pewnym
momencie plaga prusakow. To bylo w czasach gdy kartony do sokow byly
tylko w wersji z oddzieranym dziubkiem. Sok otworzylem po poludniu
jednego dnia, a drugiego dnia rano napilem sie z 'gwinta'. No i
poczulem cos twardego w ustach. Troszke spanikowalem, ale w sumie
niepotrzebnie, bo prusaczek by malutki i sympatyczny.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Re: Chili con carne zrobiłam
Re: Chili con carne zrobiłam