lekarstwa

1. Data: 2004-02-23 22:59:16

Temat: lekarstwa
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moje dziecię, w wieku 1,7, do niedawna bez problemu zażywało wszelkie
leki, zwłaszcza te w syropku. Teraz próbuję jej podawać Bioaron c , o
którym była mowa niedawno i tragedia. Ona "nie chcie" i koniec. Problem
nie lezy raczej w smaku, bo zaczęło się to już wcześniej przy wapnie w
syropku, a nawet wcześniej - przy poprzedniej chorobie. Teraz nie chce
nawet tych leków, które lubiła (np. wapno właśnie). Nie pomaga prośba ni
groźba, tłumaczenie i przekonywanie, a jak dam na siłę to albo wypluje,
albo, jak zmuszę do połknięcia, zmusi się do wymiotów. Nie wiem co
robić? Zależy mi na tym leku - bioaronie (lekarka uznała, że będzie dla
niej dobry), bo, obok witamin (wibowit już dawno przestała lubić), byś
może pobudzi jej apetyt (a to mały niejadek jest). Poradźcie co robić?
Macie może jakies metody, by przekonac dziecko do brania leku? Który
przeciez jest smaczny!

--
pzdr
tapta