sos z macdonaldsa

1. Data: 2004-02-23 14:37:23

Temat: sos z macdonaldsa
Od: "Elske" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z Was ma chociaż przybliżone pojęcie z czego może się składać sos w
McDonaldsowym "Fish Mac'u"? To taki biały sos podjeżdżający jakby ogórkiem
czy cuś... Chętnie zaadaptowałabym go na domowe potrzeby a nie bardzo mogę
wyodrębnić składniki...

Z góry dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam, Elske
GG 5141425

1. Data: 2004-02-23 15:26:37

Temat: Re: sos z macdonaldsa
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:
> [...]
> czy cuś... Chętnie zaadaptowałabym go na domowe potrzeby a nie bardzo mogę

COs a la "Sos tatarski" Winiar?

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-02-23 15:28:02

Od: "Elske" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Madeksza" <m...@g...de> napisał w wiadomości

> COs a la "Sos tatarski" Winiar?

Dzięki za podpowiedź - spróbuję pokombinować

1. Data: 2004-02-23 15:37:33

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:
> Dzięki za podpowiedź - spróbuję pokombinować

Jeszcze znalazlem:
http://makeashorterlink.com/?D10432F77

Niestety nie mam czasu teraz przetlumaczyc, ale powinno sie udac z byle
slownikiem :)

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-02-23 18:19:47

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elske napisał:
> Witam
>
> Czy ktoś z Was ma chociaż przybliżone pojęcie z czego może się składać sos w
> McDonaldsowym "Fish Mac'u"?

Pewnych rzeczy lepiej nie wiedziec...

D.

1. Data: 2004-02-23 18:54:30

Od: MarchEf <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnych rzeczy lepiej nie wiedziec...

Hehe,
W McDonaldsie to pewnie z e-1821 i glutaminianu sodu a takze mleka z
zagrozonych palm rosnacych na sumatrze, ale ten sos przypomina w smaku
proste tzatziki, tylko ma wiecej koperku.

Pozdrawiam,
MarchEf

1. Data: 2004-02-23 20:30:49

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy cuś... Chętnie zaadaptowałabym go na domowe potrzeby a nie bardzo mogę

www.topsecretrecipes.com

tam poszukaj :)

Marek

1. Data: 2004-02-24 08:19:06

Od: "Elske" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

> www.topsecretrecipes.com
>
> tam poszukaj :)

Łoł! Fajne :-) Fish Maca nie ma - być może to produkt regionalny, jak wieś
mac na przykład. Zrobiłam sos prawie tatarski i uzyskałam porządany efekt
:-). Dziękuję wszystkim za pomoc.

1. Data: 2004-02-24 08:52:27

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004 09:19:06 +0100, Elske wrote:

> Łoł! Fajne :-) Fish Maca nie ma - być może to produkt regionalny, jak wieś
> mac na przykład. Zrobiłam sos prawie tatarski i uzyskałam porządany efekt

ATSD w USA to sie chyba Fillet-o-Fish nazywa, wiec pod takim kluczem tego
mozna szukac.

Jak juz, to ciekawsze przepisy to na przyklad te na salate z Olive Garden
;)

mucher

1. Data: 2004-02-24 19:29:17

Temat: Odp: sos z macdonaldsa
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łoł! Fajne :-) Fish Maca nie ma - być może to produkt regionalny, jak wieś
> mac na przykład. Zrobiłam sos prawie tatarski i uzyskałam porządany efekt

Podaj, prosze, przepis, wedlug ktorego zrobilas ten sosik. Juz dawno
chcialam zrobic taki podobny do tego w Fish Macu ale mi sie nie udalo.
Dzieki.
Basiek.

Gruszki w sosie waniliowym-problem
Kalafior z mięsem-pytanie