Gruszki w sosie waniliowym-problem

1. Data: 2004-02-23 13:26:43

Temat: Gruszki w sosie waniliowym-problem
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do Pani Magdy od której mamy ten przepis, wklejam poniżej sos
waniliowy

2 zoltka ukrecic z 2 czubatymi lyzkami cukru plus 1 lyzka wanilii w
plynie albo 1 paczka cukru waniliowego.
Dodac 2 lyzki maki kartoflanej, kukurydzianej albo ryzowej, jak kto ma
Dodac pol szklanki smietanki, wymieszac dokladnie. Przelac do garnka i
dodac pol szklanki mleka, doprowadzic do bulgotania na malym ogniu,
ciagle mieszajac. Odstawic odkryte do wystygniecia, pomazac wierzch
kawalkiem masla, co zapobiega robieniu sie korzucha na budyniu czy, jak
tu , sosie waniliowym.
Przygotowac 4 ladne talerzyki, najlepiej w ciemnym kolorze, czarne lub
niebieskie, na kazdy wylac 1/4 szklanki sosu waniliowego, ulozyc na nim
polowki gruszek brzuszkiem do gory. Trzec zamrozona czekolade na
zamrozonej tarce bezposrednio nad gruszkami, podawac natychmiast. Sos
moze byc troszke cieply, nie musi byc calkiem zimny.
Kto lubi, moze przybrac gruszke lisciem miety. (Zeby ladnie wygladalo)

Syrop z gotowania gruszek mozna przechowac w sloiku w lodowce i uzyc jako
syropu do nasaczania biszkoptu do tortu.

I tu moje pytanie. O jaką smietankę chodzi? Nie jestem pewna czy o taką w
proszku, czy też kremówkę...
Bardzo proszę o pomoc
Pozdrawiam bardzo serdecznie

Monika

1. Data: 2004-02-23 14:16:21

Temat: Re: Gruszki w sosie waniliowym-problem
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Feb 2004 14:26:43 +0100, z...@o...pl (Monika Zarczuk)
wrote:

> [...]
>syropu do nasaczania biszkoptu do tortu.
>
>I tu moje pytanie. O jaką smietankę chodzi? Nie jestem pewna czy o taką w

stawiam 10 zlotych, ze prawdziwa smietanka

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-23 15:42:55

Temat: Re: Gruszki za 10 zlotych - OT do Krysi
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:2p2k30phuuquuidm18pbcdt58n9ujcn09p@4ax.com...
> On 23 Feb 2004 14:26:43 +0100, z...@o...pl (Monika Zarczuk)
>
> stawiam 10 zlotych, ze prawdziwa smietanka

ciekawe czego 10 zlotych... moze zebow :D

wkn hihi

1. Data: 2004-02-23 16:03:41

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zarczuk wrote:
> proszku, czy też kremówkę...

Kremowke, nie w proszku.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-02-23 17:31:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Feb 2004 16:42:55 +0100, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:2p2k30phuuquuidm18pbcdt58n9ujcn09p@4ax.com...

>ciekawe czego 10 zlotych... moze zebow :D
>
>wkn hihi

cholera, daj spokoj z zebami, wlasnie po 3 tygodniach pierwszy
dzien spokoju, po rwaniu takiego ogromnego zeba 2 lutego.
wreszcie moge zaczac jesc jablka. a propos jablek - czy w PL
mozna dostac jablka pt Braeburn? sa taaaakie dobre.

trys, bez zlotych zebow (dziesieciu ;) ) ale za to z dziesiecioma
golabkami (ryz, mielone wieprzowe, boczek wedzony, cebula,
pieczarki, w sosie pomidorowym, plus skwarki po wierzchu -
przylatuj!)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-23 17:32:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Feb 2004 08:03:41 -0800, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

>taką w
>>

>Kremowke, nie w proszku.
>Magdalena Bassett

wygralam 10 zlotych (zebow?)?

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-02-24 16:59:55

Od: "NuttyBoy" <szukajcie@a_znajdziecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Zarczuk" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
(ciach)
> polowki gruszek brzuszkiem do gory.
> Pozdrawiam bardzo serdecznie
> Monika

A ja mam pytanie, jak zrobic gruszki do tego przepisu? Czy sa gruszki w
puszkach i czy mozna ich uzyc do tego przepisu?

Pzdr.
Paweł.

1. Data: 2004-02-24 17:06:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
>
>A ja mam pytanie, jak zrobic gruszki do tego przepisu? Czy sa gruszki w
>puszkach i czy mozna ich uzyc do tego przepisu?

sa ale po co uzywac puszkowych jak sa zywe? ja gotuje cwiartki
gruszek w syropie z dodatkiem gozdzika, jak juz mam wszystkie
kawalki gruszek ugotowane, to odparowuje te wode syropowata az
jest gesty syrop i polewam tym caly deser. to z puszki by puszka
smakowalo

trys, wyjatkowo nie zza slupa
K.T. - starannie opakowana

Kalafior z mięsem-pytanie