Re: Chleb - pierwsze koty za płoty

1. Data: 2007-09-20 04:48:10

Temat: Re: Chleb - pierwsze koty za płoty
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Wrz, 20:56, "czeremcha " wrote:
> Ja nie piekę z przepisu Panslavisty, ale swojego, [...]

To już nie bądź taka;p
Rzuć go tutaj:)
Proszę:)

--
Pozdrawiam :)
JM

2. Data: 2007-09-20 07:16:29

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka <f...@g...com> napisał(a):

> Rzu=E6 go tutaj:)

Rzucam: http://tnij.org/chleb-czer-

Ania

3. Data: 2007-09-20 07:19:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Rzucam: http://tnij.org/chleb-czer-

To chyba nie cały ten skrót...

4. Data: 2007-09-20 07:31:56

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 09:16, "czeremcha " wrote:
> Rzucam:http://tnij.org/chleb-czer-

Thx :)
U mnie link działa, ale skróciłam go dla potomnych
http://tiny.pl/1trd

5. Data: 2007-09-20 08:30:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaMyszka" <f...@g...com> wrote in message
.com...
On 20 Wrz, 09:16, "czeremcha " wrote:
> Rzucam:http://tnij.org/chleb-czer-

Thx :)
U mnie link działa, ale skróciłam go dla potomnych
http://tiny.pl/1trd

Myślałem, że jakieś foto będzie...

6. Data: 2007-09-20 08:57:22

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzucam:http://tnij.org/chleb-czer-

>Thx :)
>U mnie link działa, ale skróciłam go dla potomnych
>http://tiny.pl/1trd

a ja nawet tu nie widzę tego przepisu :-(

Monika

7. Data: 2007-09-20 10:58:57

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 10:57, "MONI|<A" wrote:
> a ja nawet tu nie widzę tego przepisu :-(

No to proszę:
[quote]
(Na)Leśnik <n...@n...lubi.spamu.pl> napisał(a):

> No to się pochwal owym przepisem.

No to się chwalę:

1 kg mąki pszennej i ok. 20 dag żytniej /np. razowej/ wsypać do miski.
Zrobić dołek, da którego wkruszyć 100 g świeżych drożdży. Posypać
łyżeczką cukru, zalać ok. 1/2 szklanki ciepłej wody. Odstawić, aż
drożdże "ruszą".
Następnie dodać 3 łyżeczki soli i ok. 3 szklanki dodatków /otręby
pszenne i
owsiane, płatki kukurydziane, owsiane, jęczmienne, pestki
słonecznika/.
Dodać ciepłej wody ok. 3 szklanki - tyle, by powstało gęste ciasto,
które
jednak da się wyrabiać drewnianą łyżką. Odstawić do wyrośnięcia. Gdy
podwoi objętość, przemieszać i znów odstawić. Po ponownym wyrośnięciu
przemieszaniu włożyć ciasto do dwóch foremek - keksówek /sporych/.
Wyrównać powierzchnię mokrą ręką /i to jest jedyny moment, kiedy
wsadza się do ciasta łapska/. Piec w temp. 190 st. przez 1 godz. 50
min.

Część wody można zastąpić mlekiem albo maślanką. Można do ciasta dodać
kminek, namoczoną soję, podsmażoną cebulkę - co kto lubi.

"Kupnego" chleba praktycznie nie jadamy.

Ania
[/quote]

8. Data: 2007-09-20 12:49:08

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrawiam :)
JM

Dziękuję :-)

Monika

9. Data: 2007-09-20 13:09:44

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:
> 1 kg mąki pszennej i ok. 20 dag żytniej /np. razowej/ wsypać do miski.

Czyli żytnej daje się dużo mniej i wystarczy na dłużej? :)
Pytam, bo żytnią póki co kupuję w sieci.

10. Data: 2007-09-20 14:22:53

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Wrz, 15:09, Jacek Popławski wrote:
> Czyli żytnej daje się dużo mniej i wystarczy na dłużej? :)
> Pytam, bo żytnią póki co kupuję w sieci.

Hehehe... Mnie nie pytaj, bo ja też się uczę;p
Ania (@czeremcha) pewnie Ci odpowie, gdy tylko zauważy to pytanie:)

--

pokrywki
eksperyment winny - "wino z kartonu"