Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

1. Data: 1999-12-24 23:42:22

Temat: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeS <l...@e...com> w artykule news:3862d0bf@news.astercity.net
pisze...
> Nie chce Pana obrazic - bron Boze - jest Pan niewatpliwie madry...
> Tylko, ze IMO "madry inaczej".[jednak CIACH]

no comments

> ..."spoleczenstwo hehe...", "...obywatele hehe..."
> A przepraszam Pan to kto?
> Ponadobywatel... nadczlowiek (!)?[znow CIACH]

Slowo obywatel zle mi sie kojarzy. Nadczlowiekiem nie jestem.

> I jakby sobie taki "hehe obywatel" zazyczyl to ja mam to w d...
> Niech se _to_ robia "kaci", "rece rodziny", samoobslugowo tez mozna.
> I koniecznie odpowiadac przed Prawem.
> Wlasnie chodzi o to, zeby to Prawo nakladalo na lekarza wrecz
> _obowiazek_ pomóc czlowiekowi w _kazdej_ sytuacji.[CIACH]

TAk, prawo naklada na lekarza taki obowiazek. By pomoc, nie by zabic.
Jestem, i to jest chyba jasne, za prawnym zakazem eutanazji. Lekarz,
podejmujac w swoim sumieniu decyzje o akcie eutanazji musi liczyc sie z
represjami prawa.Koniec.

> Bo teraz to Hipokrates "wazny" jest tylko w jedna strone.
> Zycie za wszelka cene - a gdzie zdrowie?[CIACH]

W ktora to strone jest wazny Hipokrates? Role lekarza jest leczyc,
utrzymywac zycie, pomagac cierpiacym, jak najlepiej to potrafi.

> Na zakonczenie jeszcze maly drobiazg.

> Odpowiedzi _brak_. Czyz to nie jest zastanawiajace?[CIACH]

Powinno byc zastanawiajace. Gdyz w braku odpowiedzi zawarta byla odpowiedz.
PIslem o prawach naturalnych przyslugujacych czlowiekowi, a nie zwierzetom.
Moze jest jakas lista weterynaryjna?

> IMO wnioski proste: HIPOKRYZJA !!!
> Przepraszam za KRZYK... gdybym tego nie zrobil - napisalbym cos,
> czego pewnie potem bym zalowal. A tak... ulzylo mi.[CIACH]

Eee...mocje. A hipokryzja to zdaje sie inaczej oblulda, dwulicowosc?

> Jeszcze tylko jedno pytanie:
> Dawno Pan Panie Doktorze byl u lekarza?
> Bo moze to jednak nie hipokryzja...[CIACH]

A czym wedlug Pana sa moje poglady? Madroscia inaczej, hipokryzja, choroba
psychiczna? A moze sugeruje Pan, ze winienem sie wybrac do ginekologa?
Ja nie wysylam nikogo do lekarza za jego poglady. Dyskusje ad personam nie
interesuja mnie. Swiadcza o braku kultury.

> I prosba: prosze tak nie [CIACH]ac.
> Nieladnie wyglada i zle sie kojarzy przy Panskim zawodzie.[CIACH]

Przepraszam, jesli nieladnie to wyglada. Chodzi mi jedynie o przejrzystosc
tekstu. Jak widzi Pan, nie zastosowalem sie do Pana oczekiwan, sorry.
Dlaczego slowo [CIACH] zle sie Panu kojarzy z psychiatria?

--
Jarosław Łączkowski
http://www.republika.pl/jarlacz/