Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

1. Data: 1999-12-25 00:05:00

Temat: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jarlacz napisał(a) w wiadomości: <83qb9k$ame$1@h1.uw.edu.pl>...

>Chcialem tez przyppomniec, ze za eufemizmem "ratowanie ciazy" kryje sie
>ratowanie czlowieka.
>Owszem, warto ustalic rozsadna granice, ale kto ta granice ma ustalac?

Pacjentka panie doktorze! To ona jest podmiotem działania i usługobiorcą, a
nie te parę komórek w jej macicy. Jeżeli nie życzy sobie ich tam hodować to
jej święte prawo i Pan nic tu nie powinien mieć do filozofowania, bo nie za
to ona Panu płaci. Zejdź Pan z obłoków - usługi medyczne są towarem jak
każdy inny, podlegają prawom rynku i w konfrontacji to ja decyduję co chcę u
Pana kupić. A Pana obowiązkiem jest sprzedać mi taki towar, jaki mnie się
podoba.

>A lekarz musi i tak kazda decyzje wziac na wlasne sumienie i nic go przed
>tym nie uratuje.

A Pańskie sumienie proszę zanieść do domu, niech żona Panu z niego ugotuje
obiad. Smacznego.
Dorrit