Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne

31. Data: 2006-07-19 17:18:08

Temat: Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <margola_@_kafeteria.pl> wrote in message
news:e9los0$a6k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pogmeram tym kijem i zgodzę się z Tobą.

no ale jesli mnie pamiec nie myli, Ty masz jedno dziecko?
wiec jakby za malo zeby sie zgodzic ;))

iwon(K)a

32. Data: 2006-07-19 17:18:20

Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja uwazam, zeby samamu sobie zadbac o emeryture a nie
> liczyc na dzieci swoich rowniesnikow.

eee płacisz na znajomych swoich rodziców więc równość w przyrodzie musi być
;)
pozdr
@dams

33. Data: 2006-07-19 17:20:51

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> wrote in message

> no ale jesli mnie pamiec nie myli, Ty masz jedno dziecko?
> wiec jakby za malo zeby sie zgodzic ;))

No, ale moje plany rozrodcze nie zostały jeszcze wykonane :)
(a może to byłby kolejny argument za ich dorealizowaniem, co?)

Poza tym sprawiedliwość społeczna nie zawsze musi być po mojej stronie,
hyhyhy

Margola

34. Data: 2006-07-19 17:21:41

Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwól, ze sama ocenię, co dla mnie jest głupotą, a co jest istotne.
> Dobrze?

ok tylko zwróć uwagę że to co zacytowałas było powiedziane przeze mnie ale w
żadnym wypadku do ciebie tylko do DD [czyt. Doroty D]
pozdro

35. Data: 2006-07-19 17:25:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości news:44be653d@news.home.net.pl...
> Dlatego uważam, że osoby bezdzietne lub mające mniej niż po
> jednym dziecku na każdego rodzica (nie piszę 2+2 bo różne
> bywają kombinacje rodzinno-rozwodowe itp) - powinny być
> obciążane dodatkowym podatkiem "emerytalnym".

Poczytałam, a teraz idę się rozmnażać

Qra

36. Data: 2006-07-19 17:25:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"@dams" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> eee płacisz na znajomych swoich rodziców więc równość w przyrodzie musi
> być ;)

daltego ja o tym, zeby nie placic za nikogo tylko dla siebie :)

iwon(k)a

37. Data: 2006-07-19 17:26:28

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale moje plany rozrodcze nie zostały jeszcze wykonane :)
> (a może to byłby kolejny argument za ich dorealizowaniem, co?)

no ja mysle, bo troche hypokryzja zalatuje ;)

> Poza tym sprawiedliwość społeczna nie zawsze musi być po mojej stronie,
> hyhyhy

no ale zgadzasz sie z tezami kolegi, to tak dla poklasku?

iwon(k)a

38. Data: 2006-07-19 17:26:35

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
> wiadomości news:44be653d@news.home.net.pl...
>
> Poczytałam, a teraz idę się rozmnażać

A nie mówiłam, ze to argument proprogenituralny????
;)

Margola

39. Data: 2006-07-19 17:27:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Poczytałam, a teraz idę się rozmnażać

ja tez, ale ide do pracy zeby potem wydac forse na
przyjemnosci :))

iwon(K)a

40. Data: 2006-07-19 17:27:42

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie mówiłam, ze to argument proprogenituralny????

zalezy dla kogo :))

iwon(K)a

Co najmocniej cementuje związek
3Miasto - spotkaniowo