Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne

71. Data: 2006-07-20 11:03:41

Temat: Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 20 Jul 2006 09:36:16 +0200, osoba określana zwykle jako
Margola pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Udowodnij. Konkretnie. I nie uwzględniaj tu haraczu, który panstwo sciąga ze
>mnie na niewydolną służbę zdrowia. Chętnie te kwoty przekieruję.

Wystarczy, że jest więcej osób pod "opieką" policji. I już koszty rosną.
Dziękuję.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Aktywna klawiatura
\ K...@e...eu.org /

72. Data: 2006-07-20 11:17:31

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
> Margola pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Wystarczy, że jest więcej osób pod "opieką" policji. I już koszty rosną.

Jaki to ma związek z dziećmi w ogóle?

Margola

73. Data: 2006-07-20 11:22:51

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola wrote:

> Udowodnij. Konkretnie.

Ja nie jestem na biezaco, wiec moge sie mylic, na co ida podatki, a na
co nie, ale:

1. Szkoly (rowniez wyzsze) - biorac pod uwage, ze ilosc dzieci, ktore
przez cale zycie nie skorzystaja z publicznej oswiaty jest jednak nadal
znikoma, dofinansowanie przedszkoli
2. Absencje w pracy rodzicow: ciaza, choroby dzieci itp.
3. Becikowe, rodzinne itp. itd.
4. Last but not least: obciazenie srodowiska naturalnego (np. emisja
CO2, produkcja sciekow itp. numerki wypadly mi z glowy, ale
zainteresowanym chetnie przepisze z literatury).

Pewnie daloby sie wiecej, ale mozg sie w upale lasuje.

Nie mam zamiaru udowadniac wyzszosci Swiat BN nad Wielkanoca - ale zyjmy
i dajmy zyc innym.

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

74. Data: 2006-07-20 11:29:05

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Thu, 20 Jul 2006 13:17:31 +0200, osoba określana zwykle jako
Margola pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jaki to ma związek z dziećmi w ogóle?

Im więcej masz dzieci tym większą pracą obciążasz policję.

--
[------------------------] ORGAN TRANSPLANTS ARE BEST LEFT TO THE PRO-
[ K...@e...eu.org ] FESSIONALS(Bart Simpson on chalkboard in

75. Data: 2006-07-20 11:33:22

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Im więcej masz dzieci tym większą pracą obciążasz policję.

Wiesz, nie wszystkie dzieci wymagają stałego nadzoru policyjnego ;-)

Agnieszka

76. Data: 2006-07-20 11:34:14

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
>W dniu Thu, 20 Jul 2006 13:17:31 +0200, osoba określana zwykle jako

> Im więcej masz dzieci tym większą pracą obciążasz policję.

Aha, taka prosta zależność :)

Ja mam wrażenie, że w wypadku Policji, to akurat tendencja jest odwrotna: im
więcej obywateli, tym bardziej sie olewa. I tym więszka szansa na lewą
wkładkę za niewystawiony mandat.

Margola

77. Data: 2006-07-20 11:45:23

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
> wiadomości news:slrnebuq81.jie.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Wiesz, nie wszystkie dzieci wymagają stałego nadzoru policyjnego ;-)

Jemu pewnie chodziło o to, że Policja ma do ochronienia większą ilość
obywateli. Ale jakby taki obywatel liczył na ochronę Policji (opłacaną z
jego podatków i w przyszłości z podatków dzieci), to trochę by się
wystrychnął na dudka ;)

Margola

78. Data: 2006-07-20 11:49:29

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> Jemu pewnie chodziło o to, że Policja ma do ochronienia większą ilość
> obywateli.

Pewnie tak, ale w takie bajki to chyba nawet nasi jaśnie rządzący nie wierzą
:-)

Agnieszka

79. Data: 2006-07-20 12:06:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> Pewnie daloby sie wiecej, ale mozg sie w upale lasuje.

Ta, też bym wzięła udział w jakimś flejmie, ale przy tych temperaturach to
może na inny temat. Hej, nie chce nikt porozmawiać o tym, czy przyjaźń między
kobietą a mężczyzną jest (nie)możliwa?

> Nie mam zamiaru udowadniac wyzszosci Swiat BN nad Wielkanoca - ale zyjmy
> i dajmy zyc innym.

Breedersi nie myślą kategoriami "dajmy żyć innym", ale "niech inni żyją jak
my".

--
JoP

80. Data: 2006-07-20 13:41:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" <margola_@_kafeteria.pl> wrote in message
(...)
> Hyhy, na szczęście jeszcze nie uchwalili tego podatku ;)
>
> Margola Robiąca Unik

aha mialam racje z te hipokryzja ;)))))

iwon(k)a

Co najmocniej cementuje związek