Re: Chorobowe a odrabianie zajec

Data: 2006-01-27 15:35:36
Temat: Re: Chorobowe a odrabianie zajec
Od: "locke" <l...@p...wiggin.com>

news:drd9jm$vkq$1@news.dialog.net.pl...

> Hmm..., mam ponad 1,5 etatu + jeszcze inne niż w szkole zatrudnienia i
jakoś
> wyrabiam... (co prawda mówię o wyrabianiu w sensie czasu, bo jakość takiej
> pracy pozostawia sporo do życzenia, no ale jest adekwatna do zapłaty).

Karta nauczyciela jest w tym przypadku precyzyjna: w jednej szkole
nauczyciel - choćby i chciał - nie może mieć więcej nadgodzin niż 1/2 etatu.
Czy może być zatrudniony w jednej szkole w wymiarze ponad 1,5 etatu?
Szczerze powiedziawszy - nie wiem. Z reguły, jak nauczyciel ma mieć więcej
niż 18 godzin, to jest zatrudniany na etat plus nadgodziny - w ten sposób
więcej niż 27 godzin tygodniowo nie może wyciągnąć (bo KN). Nie spotkałem
się z przypadkiem nauczyciela zatrudnionego w szkole na ponad etat, ale bez
nadgodzin.