Ciag dalszy czy warto flirtowac.

121. Data: 2002-04-19 21:09:08

Temat: Re: prosba było(..)
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a) w wiadomości: ...
>Dla ciebie tak jak napisałam juz to ze nie lubi ktos taki rzeczy to nie
>znaczy ze to jest głupie. Dla innych to moze byc świetne. Wiec nie oceniaj
>wg własnej skali.

TV publiczna tez kieruje sie rzekomym gustem widzow (czyim? bo nie moim
niestety, ale tez dzieki temu bez zalu rezygnuje z ogladania telewizji)
I dlatego schodzi na psy.

Margola

122. Data: 2002-04-19 21:10:26

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał(a) w wiadomości: <2...@2...17.138.62>...
>I, nie wiem dlaczego, chciałbym się obracać w gronie osób "z klasą" a
>nie "z kuchni"

pozwolisz, ze doniose tym na pl.rec.kuchnia? ;))) Mam nadzieje, ze tam same
kucharki z klasa.... ;))

Margola

123. Data: 2002-04-19 21:12:05

Temat: Re: Ciag dalszy czy warto flirtowac.
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> dla mnie zwiazek na ogleglosc nie jest zadnym zwiazkiem.
> nic sie nie tworzy bo perspektywa spotkania, np was obojga bylaby
naruszeniem
> granicy bezpieczenstwa jesli przyjemiemy zalozenie ze nie wolno kusic
losu.
> Oczywiscie mam nadzieje, ze oboje sie tylko deliktanie oklamujecie w swoim
> podejsciu do sprawy relacji damsko-meskich.

Dopiero po przeczytaniu odpowiedzi Darka na Twoj post przyjrzalam mu
(postowi) sie uwaznie.
Co Ty sugerujesz? Ze nie jest mozliwe, aby Mezczyzna i Kobieta mogli sie
dobrze rozumiec nie pragnac jednoczesnie wskoczyc do lozka przy pierwszej
okazji????
wiesz co... zaczne Ci wspolczuc, bo chyba spotkales na swojej drodze same
nieodpowiednie kobiety, albo nie umiales zauwazyc innych.

Nie wiem czy masz na mysli, ze niby oklamujemy siebie nawzajem, czy siebie
samych, jedno i drugie zakladasz blednie (tzn. nie bede sie wypowiadac za
Darka, ale widze z jego odpow. ze on uwaza podobnie). Dlaczego mialabym
oklamywac siebie? A jego po co? Jaki sens maja w ogole wypowiedzi tutaj przy
zalozeniu ze klamiemy? Kółko Wzajemnej Adoracji Kłamczuchów ? :-)))) daj
spokoj... to jest grupa pl.soc.rodzina a nie
pl.szukam.okazji.do.szybkiego.flirtu......

A swoja droga, mysle, ze Darek i Jego Zona okazaliby sie w realu jeszcze
bardziej sympatyczni niz tutaj :-). Mysle ze dodac do tego mojego Meza i
bylaby kapitalna czworka do brydża ;-))))) (nawet bym sie go nauczyla ;-) ).

> nie wiem dlaczego nie pojawily sie 2 poprzednie posty ktore wyslalem -
> cenzura ;-)?? nie chce sie powtarzac gdyby przypadkiem doszly a jesli
zginely w
> cyber swiecie to moze i dobrze...
Zaczynam zalowac ze owa cenzura przepuscila kolejne ;-)

Pozdrawiam
Magda

124. Data: 2002-04-19 21:14:36

Temat: Re: tym razem _trafne_ porownanie
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa <v...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9pfn9$so5$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> A swoją drogą, mam wrażenie, że wypowiedzi w tym wątku dzielą się na dwie
> grupy: jedna, która chwyta chwilę, a druga którą powstrzymuje poczucie
> odpowiedzialności za najbliższe osoby. I dziwnym (?) trafem pierwsza grupa
> to mężczyźni, a druga - kobiety.

Zaprzeczam.
A propos chwytanie chwili wypowiadalo sie kilka kobiet, a do drugiej grupy
nalezy np. Darek D.

Pozdrawiam cieplutko
Magda

125. Data: 2002-04-19 21:23:59

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

didziak napisał(a) w wiadomości: ...
>Napisała Perełka moja, Margolka Sularczyk
><m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl>, odpisuję zatem
>co następuje:

>A nie mówiłaś czasem "nigdy nie mów: nigdy"? :-)
>Kto wie, kto to wie...?
>(dla Ciebie nawet się postarzę i wyuczę tych piosenek :->)

Hyhy, wskaz mi jedno slowo"nigdy" w mojej wypowiedzi. A powaznie: jeden
lichy, nagi torsik jak wydeptany karton po margarynie mialby mna AZ TAK
wstrzasnac? Didziak, Ty mnie pierwszy raz na oczy widzisz czy jak???? ;)

No dobra. Ucz sie tych piosenek.

Margola

126. Data: 2002-04-19 21:27:25

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anyia napisał(a) w wiadomości: ...

>Czy szukasz przyjaciolki? :-)
>(bez podtekstu)

>Pozdrawiam
>magda

I w ten sposob, Szanowni Panstwo, nawiazuje sie flirt w sieci. Wskazana
powyzej sytuacja jest dowodem... (glos lektora zamazuje sie w oddali)

Margola (z podtekstem, a jakze)

127. Data: 2002-04-19 21:29:38

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

f...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<1...@n...onet.pl>...
>Zaboli Cie Darku, gdy zona sie zarumieni? (zapomnijmy o facecie w dzinsach,
ale
>wyobraz sobie sytuacje, ze ktos dotrze do niej z takiej strony z jakiej Ty
nie
>masz szans tego zrobic - zawsze jest taka "dziura"!)
>Ze dotknie jej dlon w taki sposob ze przestanie oddychac...?
>Nie bierzesz pod uwage takiej mozliwosci?

>Czy jesli tak by sie stalo - co musi zrobic zebys nie czul sie urazony?
>Udac zimna? Uciec? Nie wolno jej przezyc kilkusekundowej przyjemnosci?
>Zakazany jest blysk w oczach?

Nie no szkoda, zeby mnie ktos inny musial dotykac, zeby mi brakowalo tchu...
no ale coz, jestesmy tylko ludzmi, lapmy wiec nastepna podniete... byle nie
myslec.. (ze siegne po cytat)

Margola

128. Data: 2002-04-19 21:39:42

Od: "Dariusz Drzewiecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk"
<m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> I w ten sposob, Szanowni Panstwo, nawiazuje sie flirt w sieci. Wskazana
> powyzej sytuacja jest dowodem... (glos lektora zamazuje sie w oddali)
>

> Margola (z podtekstem, a jakze)

Kolejna osoba wychodząca przed szereg.
Nie śpiesz się słoneczko tak szybko ze swoimi spostrzeżeniami
tylko doczytaj te dialogi do końca, to się zorientujesz jak z nami jest.
Mamy szczęście, że nie jesteś prokuratorem, bo przy takim
wyciąganiu wniosków nie jedna święta głowa trafiła by pod
szafot
Pozdrawiam Panią prędką DarekD.

129. Data: 2002-04-19 21:46:22

Od: "Dariusz Drzewiecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [cały odcinek ciach]

Hlip, hlip, hlip
Poproszę o husteczkę.
Darek

130. Data: 2002-04-19 21:52:22

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzewiecki napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Mamy szczęście, że nie jesteś prokuratorem, bo przy takim
>wyciąganiu wniosków nie jedna święta głowa trafiła by pod

Darku, Darku... przeczytaj raz jeszcze, wyczuj klimat, wykaz sie poczuciem
humoru.... to ja tu z sercem na dloni, a Ty... ech. Malo mnie znasz. Ale w
sumie od niedawna czytasz te grupe, wiec wybaczam. I nie musisz sie mscic
proszac o chusteczke... chusteczek Ci u mnie dostatek :)

To, co napisalam, bylo IRONICZNE. ZARTOBLIWE. HEHEHE i ;)))))))) i ROTFL i
co tam jeszcze potrzebujesz, zeby zrozumiec zart.

Margola

OT - chleb
refleksja
zastępcza służba wojskowa w gospodarstwach
Czy warto flirtowac?
nie daję rady