Ciasta bez autorow

1. Data: 2002-11-30 23:32:31

Temat: Ciasta bez autorow
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Nasza grupowiczka qweensaba przeslala nam zbior ciast z naszej grupy.
Wielkie dzielo, ale ma jeden powazny blad - zaden z przepisow nie
zawiera nazwiska autora. Zwracam sie z prosba o naprawienie tego bledu i
rozeslanie przepisow jeszcze raz, tym razem poprawionych.
Dzieki
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-12-01 13:46:27

Temat: Re: Ciasta bez autorow
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@o...com> schreef in bericht
> [...]
> zawiera nazwiska autora. Zwracam sie z prosba o naprawienie tego bledu i
> rozeslanie przepisow jeszcze raz, tym razem poprawionych.

Magda, powtarzasz sie. Zwrocilas na to uwage linijke nizej.
Po co Ty zaczynasz nowy watek? Po to zeby podziekowac?
Nie, po to, aby dziewczynie wytknac p o w a z n y blad i oczywiscie
poparadowac ze swoim oburzeniem. Faktycznie, znowu ci ktos ciezko stanal na
palcach...
Po raz juz enty z reszta, bo korona mrs. Bassssettttt co chwile z glowy
spada.

Irytujace te twoje uwagi sie robia...
m-gosia

1. Data: 2002-12-01 16:33:48

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com wrote:

> [...]
> palcach...
> Po raz juz enty z reszta, bo korona mrs. Bassssettttt co chwile z glowy

Wiesz - jakby nie bylo sa to prawa autorskie i stanowisko Magdy jest jak
najbardziej uzasadnione. Natomiast Ty zaczelas nowy klotliwy watek,
czasem lepiej milczec by nie wywolywac burzy.

Walkie ktorej zazwyczaj wszystko jedno ;)

1. Data: 2002-12-01 17:00:33

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com wrote:

> Magda, powtarzasz sie. Zwrocilas na to uwage linijke nizej.
> Po co Ty zaczynasz nowy watek? Po to zeby podziekowac?

Nie dostalam zadnej odpowiedzi na poprzedni post, wiec zaczelam nowy
watek - duzo grzeczniej i kulturalniej, niz Ty.

> Nie, po to, aby dziewczynie wytknac p o w a z n y blad i oczywiscie
> poparadowac ze swoim oburzeniem. Faktycznie, znowu ci ktos ciezko stanal na
> palcach...

A prawa autorskie to taki sobie lekki temat?

> Po raz juz enty z reszta, bo korona mrs. Bassssettttt co chwile z glowy
> spada.

Po raz n-ty? korona mi z glowy co chwile spada? Czegos musialas sie
napic. Jedyne na co zwracam uwage to na infantylne zdrobnienia. I z tym
tez juz dawno dalam sobie spokoj. A przekrecanie czyjegos nazwiska to
chwyt na bardzo niskim poziomie. Szczegolnie przez kogos, kto wlasnego
nazwiska nie podaje.

> Irytujace te twoje uwagi sie robia...

Musialam dotknac jakiegos bolacego miejsca w Twojej psychice. Czy moze
problem polega na tym, ze zaden z Twoich przepisow nie zostal
zamieszczony w w/w dziele? Zreszta skad moglibysmy o tym wiedziec, skoro
zostaly podane bez autorow...

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-12-01 17:15:59

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Krotka masz pamiec, poczytaj sobie archiwum innych grup, gdzie bralas czynny
udzial.
Zreszta za bardzo sie tlumaczysz i prowokujesz, a ja sie w pyskowki nie
wdaje.
Bywaj....

m-gosia van dijk, jesli czytac nie umiesz

1. Data: 2002-12-01 17:21:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 01 Dec 2002 13:46:27 GMT, <m...@h...com> wrote:

> [...]
>palcach...
>Po raz juz enty z reszta, bo korona mrs. Bassssettttt co chwile z glowy

Malgos - dla wielu ludzi to wazne... jesli Magda chce wydac
ksiazke z przepisami...jakby co , to moze z tego wyniknac
skomplikowanego....

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-01 18:36:11

Od: "Gray" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:4tgkuuot3etqo48vi723pof84a2ad5j38f@4ax.com...
> On Sun, 01 Dec 2002 13:46:27 GMT, <m...@h...com> wrote:
>
> Malgos - dla wielu ludzi to wazne... jesli Magda chce wydac
> ksiazke z przepisami...jakby co , to moze z tego wyniknac
> skomplikowanego....
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

==----------
> http://www.newsfeed.com The #1 Newsgroup Service in the World!
> -----= Over 100,000 Newsgroups - Unlimited Fast Downloads - 19 Servers
=-----

Pozwole sobie jeszcze raz wlaczyc sie do dyskusji. Mysle, ze wiekszosc z Pan
jest przewrazliwiona na punkcie praw autorskich. Mysle , zer wiekszosc
przepisow podawanych na tych stronach to przepisy "zaslyszane" od Mamy,
cioci, kolezanki lub po prostu z roznych magazynow. Byc moze troche
zmodyfikowane. A wiec gdzie tu mowa o prawach autorskich i czyich ?
Nie wierze, ze ktos z tu obecnych sam od poczatku do konca stworzyl kilkaset
przepisow. Zreszta wiekszosc ksiazek kucharskich podaje tylko nazwisko osoby
ktora te przepisy zebrala a nie wymyslila. Inaczej przepis na melbe nie
pojawilby sie w zadnej ksiazce kucharskiej, to samo np. ze strogonowem.
Mam wiele ksiazek kucharskich np. "Wysmienita kuchnia francuska" wydawnictwo
Arkady. Autorzy Carole Clements i Elizabeth Wolf-Cohen. Czy to Oni stworzyli
te potrawy typoewo francuskie ? Oni je tylko zebrali. Tak wiec nie
przesadzajmy i cieszmy sie ze mozemy podzielic sie z innymi przepisami,
ktore nam smakowaly
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2002-12-01 19:46:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>te potrawy typoewo francuskie ? Oni je tylko zebrali. Tak wiec nie
>przesadzajmy i cieszmy sie ze mozemy podzielic sie z innymi przepisami,

prawa autorskie niedkoniecznie dotycza li tylko zawartosci ale
tez i formy/stylu. niedawno trwal jakis proces sadowy, z innej
dziedziny, niz przepisy, ale jednak..., gdzie w patchworku ktos
poctawil "c" przy kombinacji kolorow w danym ukladzie w danym
wzorze. sam wzor nie objety jest copyright'em, bo nalezy do tzw
"tradycyjnych", niemniej jednak autorka danego rekodziela
opatrzyla jej wlasny dobor kolorow i materialow prawem autorskim,
do ktorego miala prawo.

wydaje mi sie, ze kazdy z nas ma wlasny styl pisania i czesto
latwo go po nim rozpoznac...co mozna przeciez wykorzystac piszac
i wydajac cos drukowanego, prawda?

i jeszcze takie post scirptum...Wysmienita kuchnia francuska jest
powielana i powielana, tak jak kuchnia, powiedzmy wloska czy
polska - w formie ksiazek... i kazda zdaje sie, chocby to nawet
byla 50ta wysmienita kuchnia francuska, sa opatrzone
copyrightem...dlaczego?

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-01 21:07:28

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@h...com wrote:

> Krotka masz pamiec, poczytaj sobie archiwum innych grup, gdzie bralas czynny
> udzial.

Jakich grup? ja bywam tylko w kuchni. Jak tak twierdzisz, to podaj linki
do moich "obrazliwych" postow.

> Zreszta za bardzo sie tlumaczysz i prowokujesz, a ja sie w pyskowki nie
> wdaje.

Ja sie nie tlumacze, bo nie mam z czego, a prowokujesz Ty sama, to nie
ja zaczelam pyskowke, tylko kulturalnie poprosilam o uzupelnienie zbioru
przepisow o nazwiska autorow.

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-12-01 21:30:27

Od: "Gray" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:6cpkuugh07q60ini3hojmo88npinsd38nh@4ax.com...
> [...]
> polska - w formie ksiazek... i kazda zdaje sie, chocby to nawet
> byla 50ta wysmienita kuchnia francuska, sa opatrzone

Oczywiscie ze jesty opatrzona copywrigtem z uwagi na osoby tworzace ten
zespol przepisow a nie dotyczy to konkretnego przepisu ze strony np. 123
Pozdrowienia
Bask
P.S Wydaje mi sie z przepisy sa bogactwem danej cywilizacji i nie
przesadzajmy z tym prawem wlasnosci.
Ja bardzo bym sie cieszyl gdyby moj przepis dal zadowolenie okreslonej
grupie ludzi bez wskazania , ze to ja podalem do druku.

ciasta poszly w swiat
piernik
Burrito
melon