Ciasta- ktos sie chwalil

1. Data: 2002-11-20 12:32:55

Temat: Ciasta- ktos sie chwalil
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie niedawno ktos na grupie sie chwali ze robil 3 ciasta, z budyniem
chyba tiramisu i cos tam jeszcze.
Czy ja moge poprosic o te przepisy?
Chodzi mi bardzo o ciasto z budyniem, mam gosci niedlugo, chcialabym cos
innego upiec, no chyba ze ktos ma lepsze pomysly na super ciasto, nie za
bardzo pracochlonne:-)
pozdrawiam cieplutko
Beatka

1. Data: 2002-11-20 12:47:20

Temat: Re: Ciasta- ktos sie chwalil
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> Mnie interesowalyby opinie... pozadane od autorytetow 'kuchennych' grupy :-)))
> Barbara

A takowe tutaj soooommmmm????

Zaraz mi się oberwie ;-). Ciekawe kto pierwszy ;-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-20 13:22:12

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisała:
> Chodzi mi bardzo o ciasto z budyniem, mam gosci niedlugo, chcialabym cos
> innego upiec, no chyba ze ktos ma lepsze pomysly na super ciasto, nie za
> bardzo pracochlonne:-)

Ciasto z budyniem... no jest tego troche:
- kremowka kokokosowa
- brzoskwiniowiec
- sernik pyszny
- szarlotka z budyniem

Na co masz ochote?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-20 13:44:49

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Ciasto z budyniem... no jest tego troche:
> - kremowka kokokosowa
> - brzoskwiniowiec
> - sernik pyszny
> - szarlotka z budyniem
>
> Na co masz ochote?
>
> Pozdrawiam
> Lilla

hmm........ poprosze kremowka kokosowa i szarlotka z budyniem......
dzieki
Beatka

1. Data: 2002-11-20 14:13:49

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisała:
> hmm........ poprosze kremowka kokosowa i szarlotka z budyniem......

1. Kremówka kokosowa (przepis wg Doruni)

Ciasto:
1/2 kostki margaryny
1/2 szkl. cukru
2 szkl. mąki
2 jajka
1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystko razem zagnieść i rozłożyć na blaszce.

Masa budyniowa:
3 budynie śmietankowe
1 l mleka
Budyń ugotować w 1 litrze mleka. Ciepły rozłożyć na cieście.

Masa kokosowa:
2 jajka
1/2 szkl. cukru
200 g wiórków kokosowych
1/2 kostki margaryny
Margarynę rozpuścić, przestudzić. Ubić pianę z białek, dodać cukier, 2
żółtka, wiórki kokosowe i dobrze wymieszać wszystko, do masy dodać
rozpuszczoną margarynę. Na masę budyniową wyłożyć kokosową i wstawić do
piecyka nagrzanego do 180 stopni C, piec około 50 min.

2. Szarlotka z budyniem

Ciasto:
3 szkl. maki
20-25 dag margaryny
2 lyzeczki proszku do pieczenia
2 zoltka
1 jajko
2 lyzki kwasnej smietany
skorka cytrynowa,

1 kg jablek pokrojonych w osemki,
2 budynie waniliowe ugotowane w 3 szklankach mleka,

Zagniesc ciasto, schlodzic w lodowce, podzielic na 2 czesci.
Rozwalkowac jedna czesc ciasta, wylozyc dno blachy, na ciasto
polozyc pokrojone w plastry jablka (posypane cynamonem),
przykryc je goracym budyniem i na wierzch dac druga warstwe
rozwalkowanego ciasta. Piec ok. 45 minut.
Po wyjeciu z piekarnika posypac cukrem pudrem.
Ciasto lepiej sie kroi, gdy juz dobrze wystygnie.

Znam tez taka wersje tej szarlotki, gdzie jablka nalezy zetrzec na tarce,
wymieszac z cukrem, cukrem wanilinowym, cynamonem, kasza manna
lub bulka tarta i dopiero w tej postaci polozyc na ciasto (dokladny
przepis mam w domu).

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-20 14:30:26

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
[...]
> Chodzi mi bardzo o ciasto z budyniem, mam gosci niedlugo, chcialabym cos
> innego upiec, no chyba ze ktos ma lepsze pomysly na super ciasto, nie za
> bardzo pracochlonne:-)

Mam przepis na sprawdzone, bardzo fajne ciasto 3-warstwowe z
budyniem i serkami waniliowymi. Jesteś zainteresowana?

Pozdrawiam, Stokrotka

1. Data: 2002-11-20 15:02:24

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam  przepis  na  sprawdzone,  bardzo  fajne  ciasto  3-warstwowe  z
> budyniem  i  serkami  waniliowymi.  Jesteś  zainteresowana?
>
> Pozdrawiam,  Stokrotka

Ja jestem, poprosze :)

AniaR
Torun

1. Data: 2002-11-20 15:08:01

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:arg690$nee$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Mam przepis na sprawdzone, bardzo fajne ciasto 3-warstwowe z
> budyniem i serkami waniliowymi. Jesteś zainteresowana?

Beatka

1. Data: 2002-11-20 15:08:42

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Kremówka kokosowa (przepis wg Doruni)
>
> 2. Szarlotka z budyniem

Dziekuje bardzo za przepisy:-))
Beatka

Zamienniki alkoholi