Ciasto drożdżowe bez pszenicy

11. Data: 2016-10-16 10:59:36

Temat: Re: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-10-15 o 22:30, FEniks pisze:

> Nie tyle o gluten chodzi, co o pszenicę. Mąż od jakiegoś czasu odmawia
> jedzenia tejże.

O, sorrki, sądziłam, że to Córeczka ma alergię na gluten...
To nie mam pojęcia w takim razie.
Chodzi tylko o pszenicę, czy żyto i inne są też tabu?
Może zaproponuj Mężowi, by sam upiekł coś dobrego? :)

--
B.

12. Data: 2016-10-16 11:16:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bbjk <b...@p...pl> wrote:

> O, sorrki, sądziłam, że to Córeczka ma alergię na gluten...
> To nie mam pojęcia w takim razie.
> Chodzi tylko o pszenicę, czy żyto i inne są też tabu?
> Może zaproponuj Mężowi, by sam upiekł coś dobrego? :)

A najlepiej niech usmaży żonie jajecznicę bez jajek :-)))

--
XL

13. Data: 2016-10-16 16:05:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 00:53, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-15 22:30, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Jak masz czas i dobre chęci, możesz sama kombinować z bezgluteńskimi
> zbożami.

No właśnie poeksperymentowałam i nie wyszło, dlatego pytam. Widziałam
czasami w różnych piekarniach bułeczki czy chlebki kukurydziane
(zakładam, że na drożdżach), więc to chyba możliwe, ale pewności nie
mam, czy nie dodają do nich pszenicy. Z kruchym np. na tartę nie mam
problemu, różne mączne mieszańce się nadają. Drożdżowe jest większym
wyzwaniem.

> Jak nie bardzo, zawsze można wmówić, że to psychiczne i się leczy.

Doświadczenie mi podpowiada, że pewne rzeczy wystarczy przeczekać.
A nie piec dla siebie samej, nie chce mi się, więc kombinuję.

> BTW nie smakuje mu ta pszenica czy coś?

Nie służy. I chyba coś w tym jest.

Ewa

14. Data: 2016-10-16 16:06:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 07:18, wolim pisze:

> Też karmi?

A jakże! Nawet całą rodzinę!

Ewa

15. Data: 2016-10-16 16:08:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 10:47, Ikselka pisze:
> I to jest
> męskie, a nie pitolenie skołatanej żonie

Masz jakieś złe doświadczenia. Może jeszcze troszkę odpocznij?

Ewa

16. Data: 2016-10-16 16:11:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 10:59, bbjk pisze:
> O, sorrki, sądziłam, że to Córeczka ma alergię na gluten...
> To nie mam pojęcia w takim razie.
> Chodzi tylko o pszenicę, czy żyto i inne są też tabu?
> Może zaproponuj Mężowi, by sam upiekł coś dobrego? :)

Wszystko jedno, kto piecze, pytanie w dalszym ciągu aktualne.

BTW Zastanawiam się, skąd bierze się ta potrzeba udzielania porad
małżeńskich...

Ewa

17. Data: 2016-10-16 16:13:35

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16-10-16 o 16:11, FEniks pisze:

> Wszystko jedno, kto piecze, pytanie w dalszym ciągu aktualne.
>
> BTW Zastanawiam się, skąd bierze się ta potrzeba udzielania porad
> małżeńskich...

Przepraszam, jeśli Cię dotknęłam.
--
B.

18. Data: 2016-10-16 16:13:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 16:05, FEniks pisze:

> A nie piec

A piec itd.

19. Data: 2016-10-16 18:10:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Masz jakieś złe doświadczenia. Może jeszcze troszkę odpocznij?

Ależ skąd takie straszne domysły? To Ty szukasz sposobu na niemożliwe. I
jeszcze się podpierasz tym, że widujesz bułeczki itp wyroby z mąki z innych
zbóż wypiekane na drożdżach, jakbyś naprawdę niczego nie miała między
uszami i nie wiedziała, że drożdże są tam tylko nominalnie. Nazywają to
pieluchowym zapaleniem mózgu - kiedy kobieta wydawałoby się inteligentna
nagle ulega ogłupieniu rzutującemu na wszelkie dziedziny życia prócz (co
zrozumiałe) samego macierzyństwa...

--
XL

20. Data: 2016-10-16 20:10:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 18:10, Ikselka pisze:

> Ależ skąd takie straszne domysły? To Ty szukasz sposobu na niemożliwe. I
> jeszcze się podpierasz tym, że widujesz bułeczki itp wyroby z mąki z innych
> zbóż wypiekane na drożdżach, jakbyś naprawdę niczego nie miała między

Nie tłumacz się. Przecież wiem doskonale, że wiedzę czerpiesz głównie z
autopsji.

Ewa

Podroby - serca wieprzowe
[ ISM ] Introduction to Nuclear And Particle Physics 2nd E by Bromberg, Das, Ferbel
[ ISM ] Quantum Mechanics - by B. Brinne
Świnia na stole (cygańskie wesele w złocie)
Białka