Ciasto drożdżowe bez pszenicy

91. Data: 2016-10-19 00:21:28

Temat: Re: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 00:14:59 +0200, Animka napisał(a):

> Takie ciasto jest bardzo suche, jak kreda i rozwala się.

No ale BEZ PSZENICY :-))

92. Data: 2016-10-19 00:22:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-18 o 23:36, Ikselka pisze:

> Takie rzeczy nie dzieją się bz przyczyny. Zwykle problem tkwi w nieudanym
> małżeństwie...

> Może sobie zażyczył kiedyś drożdżowego bez pszenicy :-))
Taaa, upiekła raz to z jablami bo jej smakowało, ale jak do niej poszłam
to powiedziała, że się nie udało i stoi w piekarniku. Wiesz dlaczego?
Żałowała jajek! Bogata, ale bardzo chytra.

--
animka

93. Data: 2016-10-19 00:24:40

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-18 o 23:34, Ikselka pisze:

> Ciśnij, proszę, przepisem, dobra Kobieto. Przydałby mi się przepis na
> szybkie ciacho, to bym je ze śliwkami zrobiła, bo ja śliwki w kółko i w
> kółko mogę :-)
Ze śliwkami tez można, Śliwki bez pestek ułożyć w brytfance i dalej to
samo. Podałam jak i co w późniejszym poście.

--
animka

94. Data: 2016-10-19 00:29:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

===================

> Dzięki :-)
>
> A surowego ciasta raczej nie jedz, bo jak trafi Ci się salmonella, to Cię
> brzuch rozboli i nie tylko.
Nic mi nie jest. Wręcz odwrotnie. "Jestam cała w skowronkach".

> Przepraszam za ewentualne literówki i ę, ą, bo jakaś ślepa się robię.
> Też tak mam. Starość ;-)

Nie, raczej za długie siedzenie przed komputerem.

--
animka

95. Data: 2016-10-19 00:33:20

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-19 o 00:21, Ikselka pisze:

> No ale BEZ PSZENICY :-))
Może mężowi zasmakuje i na większą potencję zadziała? Hmmm

--
animka

96. Data: 2016-10-19 01:15:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 00:29:36 +0200, Animka napisał(a):

> Nic mi nie jest. Wręcz odwrotnie. "Jestam cała w skowronkach".

Po prostu dotąd miałaś szczęście. Salmonella jest bardzo groźnna - lepiej
więc zapobiegać, niż leczyć, jak to się mówi.

97. Data: 2016-10-19 07:14:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i... dlaczego pozwalasz biednej Ewie bezskutecznie szukać sposobu na
> drożdżowe z ziemniaczanej??/
> :-D

Bo jest łatwiej dostępna i tańsza od tapioki.

inteligentny się do myśli, a z resztą się jeszcze mogę podroczyć

98. Data: 2016-10-19 07:19:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> A surowego ciasta raczej nie jedz, bo jak trafi Ci się salmonella, to Cię
> brzuch rozboli i nie tylko.

Ucierane surowe jest najlepsze.

99. Data: 2016-10-19 07:22:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he :-D
>
> PS. Nb mam przepis na pyszną babkę cytrynową BEZ mąki, tylko na mące
> ziemniaczanej. Jest jak chmurka. POEZJA!

To sobie upiecz ją z tapioki. Będziesz miała poezję z Polinezji.

100. Data: 2016-10-19 07:26:06

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koneser, Qrko, koneser.

A Ty robisz te nalewki, sery i inne smakowitości, żeby je mieć i oglądać?

Podroby - serca wieprzowe
[ ISM ] Introduction to Nuclear And Particle Physics 2nd E by Bromberg, Das, Ferbel
[ ISM ] Quantum Mechanics - by B. Brinne
Świnia na stole (cygańskie wesele w złocie)
Białka