Ciasto owocowe Magdy Bassett a maka self rising

1. Data: 2007-07-05 10:18:43

Temat: Ciasto owocowe Magdy Bassett a maka self rising
Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Chce zrobic ciasto z przepisu
http://www.rysch.com/kuchnia/ciasto_owocowe.htm, ale mam problem - jak
uzyje make self rising, teoretycznie z proszkiem w srodku, to juz chyba
nie musze dodawac go osobno, czy tak? Nie chce,zeby mi ciasto smakowalo,
jak proszek do prania, a po zwykla make z wielkim brzucholem nie chce mi
sie ganiac.

pozdr

cherokee

2. Data: 2007-07-05 10:30:33

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...uk> napisał w wiadomości
> Chce zrobic ciasto z przepisu
> http://www.rysch.com/kuchnia/ciasto_owocowe.htm,

Toż to straszny gniot to ciasto

eni

3. Data: 2007-07-05 10:35:48

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

martertor wrote:

> Toż to straszny gniot to ciasto

A cos na temat moze?

cher.

4. Data: 2007-07-05 11:05:32

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "cherokee" <c...@n...uk> napisal w wiadomosci

> A cos na temat moze?

Twoje pytania droga czikiriki dotycza maki irlandzkiej (czy gdzie tam jestes
na tej swojej emigracji)
nie znam sie na tym, wiec sie nie wypowiadam
mozemy w zamian pogawedzic o kolacyjce w La Scali ;-P

eni

5. Data: 2007-07-05 15:06:25

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

cherokee wrote:

> [...]
> nie musze dodawac go osobno, czy tak? Nie chce,zeby mi ciasto smakowalo,
> jak proszek do prania, a po zwykla make z wielkim brzucholem nie chce mi

W zasadzie tak, ale ja nie wiem, jaka jest proporcja proszku w
self-rising flour, i czy to jest proszek, czy raczej soda, co zmienia
obraz rzeczy. Definitywnie nie dodawalabym proszku do self-rising flour.

A jak chcesz, to podam Ci przepis na wspaniale scones, ktorymi
oczarujesz nawet Irlandczykow.

MB

6. Data: 2007-07-05 15:31:57

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

cherokee wrote:

> Chce zrobic ciasto z przepisu
> http://www.rysch.com/kuchnia/ciasto_owocowe.htm, ale mam problem - jak

Przejrzalam ten przepis i nie wiem, dlaczego autorka strony nazywa go
moim przepisem, bo wszystko jest pozmieniane, szczegolnie proporcje! Ja
nigdy nie podaje przepisow w "szklankach", zawsze albo w gramach, albo w
"cups". Jesli chodzi o przepis na moje ciasto owocowe, np. tu znajdziesz
prawidlowy przepis:

http://www.puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=1913

albo tu:

http://www.kuchnia.bytow.pl/index.php?menu=czytaj&nr
=6968

7. Data: 2007-07-05 20:25:44

Od: "siliana ." <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

rany, jak to dobrzew, ze Magda jeszcze tu zaglada:) Magda, ja ciagle robie
twoja pomidorowke!!!:)

8. Data: 2007-07-05 22:17:18

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

siliana . wrote:
> Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):
>
> rany, jak to dobrzew, ze Magda jeszcze tu zaglada:) Magda, ja ciagle robie
> twoja pomidorowke!!!:)

Dzieki, bardzo mi milo
MB

9. Data: 2007-07-06 06:54:54

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Jesli chodzi o przepis na moje ciasto owocowe, np. tu znajdziesz
> prawidlowy przepis

Wlasnie ostatecznie zrobilam z tego przepisu, bo mam tortownice akurat o
takim wymiarze:) Ma;ka self rising sie sprawdza jak nalezy, brzoskwinie z
puszki równiez, jajka byly male to dalam 3 i jest pyyychaaaa:)Akurat
teraz jem na sniadanie z kawa; bezkofeinowa; (cóz, uroki cia;zy). Przepis
na scones dawaj rzecz jasna, bede czestowac Brytyjczyków, Irlandczyka
znam jednego:)

Pozdrawiam

cherokee

10. Data: 2007-07-07 08:22:41

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak chcesz, to podam Ci przepis na wspaniale scones, ktorymi
> oczarujesz nawet Irlandczykow.
>
> MB

Bardzo prosze o przepis, chetnie cos nowego wypróbuje

Pozdrawiam

Monika

Dip z czerwonego chilli (Nam Prick Da Daeng) z Tajlandii by monsmade
Galaretka z porzeczek?
przepisy bezmleczne
emalia katalityczna
Chleb...