Cięcie krzewu winnejlatorośli

11. Data: 2001-11-08 12:32:18

Temat: Re: Cięcie krzewu winnejlatoro?li
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam teraz zajęcia z Internetu
> i uczę się wysylać wiadomości w listach dyskusyjnych...
Fiuuuu fiuuuuuuu.
Listy dyskusyjne ;-))) do czego to doszło.
pozdr. Jerzy

12. Data: 2001-11-08 20:09:29

Temat: RE: Cięcie krzewu winnejlatorośli
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy

PS
Wiem, że nik inny Ci tego nie powie ale nie dość, że nie tniesz postów to
na dodatek twoje niczym się nie odróżniają od innych. Chociażby za to nie
powinieneś dostać MO.
Pozdrawiam Jerzy

Et nunc erudimini! (A teraz nauczcie sie!)
Wyrozniles MO a nie TWOJE.
Czasami przez roztargnienie robimy bledy.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.
p.s
postu

13. Data: 2001-11-08 23:27:39

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinieneś dostać MO.
> Pozdrawiam Jerzy
>

> Et nunc erudimini!  (A teraz nauczcie sie!)
[...]
> Boguslaw Radzimierski.

Nemo sine vitiis est.
Non nova, sed novae: ...ale nie dość, że nie tniesz postów to
na dodatek Twoje niczym się nie odróżniają od innych (cytowanych).

Cum debita reverentia
Jan_jr

14. Data: 2001-11-09 09:40:08

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nemo sine vitiis est.
(nikt nie jest bez wad)

> Non nova, sed novae:
(nie jest to rzecz nowa, ale w nowy sposób podana)

> ...ale nie dość, że nie tniesz postów to
> na dodatek Twoje niczym się nie odróżniają od innych (cytowanych).
> Cum debita reverentia
(z należytym szacunkiem)

Non omnia possumus omnes - (nie wszyscy możemy wszystko),
ale odrobina wysiłku nikomu nie zaszkodzi. ;-)))
pozdr. Jerzy

15. Data: 2001-11-10 21:09:18

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na boku nurtu dyskusji.
Z łaciną mam kontakt rzadki - ostatnio intensywnie przez cztery lata liceum.
Miło w sumie, Łacinę odświerzyć. A u kogo w dzisiejszych czasach jak nie u
ogrodników i medyków.
BoG

a na deser liliowce - Basi Kulesz
Ogrod warzywny - przygotowanie