Re: Ciekawa strona internetowa

Data: 2007-12-20 08:38:03
Temat: Re: Ciekawa strona internetowa
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl>

Krzysztof Hajduk wrote:

> Oprocz stalych bywalcow, "pisaczy" tej grupy, mnostwo jest anonimowych,
> cichych "czytaczy", bojacych sie zapytac o kreta badz zielona wode w oczku,
> bo posypie sie lawina uwag typu: ilez mozna odpowiadac na to samo, sprawdz
> sobie FAQ, itp, itd.

Daleko mi do autorytetów, często nie wiem co mi w ogrodzie rośnie, ale
nie boję się pytać i to najwyraźniej słusznie, bo zawsze ktoś pomoże.
I właśnie tak powstają autorytety :)

> Tak samo jest na pl.rec.motocykle na temat wrobelka :-)
> Po prostu sa tu kury, grzedy i klepisko, nasze miejsce jest na dole, i
> nawet lepiej bo spadajac z gory bardziej boli zwichnieta pycha.
> Lukasz, ciesze sie, ze postawiles stronke, moze i owsik sie przyda, badz
> dumny, bo takiej ilosci odpowiedzi dawno nie widzialem.

Na "stronkę" nie zareagowałam, bo stron, postów i innych form wypowiedzi
pisanych nieporządnie, niegramatycznie i z literówkami nie czytam.
Niezależnie od miejscówki górnej czy dolnej, wolę się pogodzić ze stratą
(być może wiekopomnych) informacji podanych w takiej formie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem