Re: Ciekawostka

Data: 2012-09-30 14:20:58
Temat: Re: Ciekawostka
Od: Andromeda <r...@g...com>

On 30 Wrz, 08:56, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> [...]
ie,autor.html?tica...

> Ale XL ma tu akurat rację. Bardzo łatwo być odważnym w sytuacji kiedy
> nic za to nie grozi. A islam jest tu o lata świetlne za
> chrześcijaństwem. Powiem szczerze, że akurat dla mnie też mocno
> niepokojący jest odwrót od tego co było spoiną Europy, czyli
> chrześcijaństwa. Wprawdzie bardzo ciężko identyfikować mi się z
> "marszami w obronie telewizji Trwam" :-), ale każdemu kto chciałby sobie
> przypomnieć jaką rolę odgrywa religia w życiu polecam film:
>
> http://www.filmweb.pl/film/Droga+%C5%BCycia-2010-590
595

> Piękny film, który w serii obrazów pokazuje dlaczego ludzie potrzebują
> religii, jakie potrzeby zaspokaja i w sumie dlaczego lepiej, żeby z
> dwojga różnych to chrześcijaństwo pozostało w Europie tą wiodącą :-)
>
> P.S. Film pokazuje np. świetnie jak ważny w religii jest rytuał i
> ceremonia i jak uwodzi ona atmosferą i nastrojem. Tam jest taka scena z
> kadzidłem w kościele, ja z kolei byłem świadkiem (ba, uczestnikiem)
> czegoś takiego w Częstochowie przy odsłanianiu obrazu Matki Boskiej.
>
> Stalker, ja wybieram bramkę A... :-)

Chrześcijaństwo jest od Islamu o wiele prymitywniesze i dla nich
chrześcijanie to barbarzyńcy, mnóstwo rycerzy krzyżowych przechodziło
na Islam, bo humanitaryzm i warunki traktowania były o wiele lepsze.
Tylko od kościoła który utopił europę w morzu krwi europa odeszła,
chrześcijaństwo nie ma siły by fanatyzować na szeroką skale i dlatego
od tej strony masz spokój. To co się tam dzieje to taki właśnie
pisowski tłumek, podkręcany przez radykałów, a reszta Islamczyków to
potępia. Tak więc ten wybór między kk a Islamem to manipulacja, bo
wcale nie ma takiego wyboru, to straszenie katolików ludzi jak u
Orwella.