Ciekawostka

101. Data: 2012-10-02 16:17:40

Temat: Re: Ciekawostka
Od: iska <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 17:10, Ikselka pisze:

> Globuś, Izka ma jakąś tam rację, tyle że absolutnie nie odczytuje rodzaju
> relacji.

czy warto złudnie karmić popłuczynami pieska, byleby tylko pokąsał
każdego "nieprzyjaciela iksi" i w ten sposób połechtał twoje ego, to
tylko czas pokaże. :)

--
idę, bo ja to tak wszystkich nienawidzę, że...strach
chyba za moment z pałą na ulicę wyskoczę... :)))))

102. Data: 2012-10-02 16:24:42

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 października 2012 18:18:01 UTC+2 użytkownik iska napisał:

> czy warto złudnie karmić popłuczynami pieska, byleby tylko pokąsał
> każdego "nieprzyjaciela iksi" i w ten sposób połechtał twoje ego, to
> tylko czas pokaże. :)

Pozostaje życzyć Ikselce szczęścia w rozegraniu tego po swojemu :-)

Stalker, kiedyś już też pisałem w sprawie tej relacji...

103. Data: 2012-10-02 16:24:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2012 18:17:40 +0200, iska napisał(a):

> czy warto złudnie karmić popłuczynami pieska, byleby tylko pokąsał
> każdego "nieprzyjaciela iksi" i w ten sposób połechtał twoje ego, to
> tylko czas pokaże. :)

Izka, nie pleć, bo jak wiesz, SAMA potrafię pokąsać swych nieprzyjaciół
kiedy trzeba i nikt dodatkowy nie jest mi do tego potrzebny.
Ale też umiem kąsać w obronie kogoś, kto obrony potrzebuje albo po prostu
potrzebuje wzmocnienia poczucia własnej wartości.
I robię to.
(by XL)

104. Data: 2012-10-02 16:27:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Oct 2012 18:24:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> Ale też umiem kąsać w obronie kogoś, kto obrony potrzebuje albo po prostu
> potrzebuje wzmocnienia poczucia własnej wartości.

I jak widać nie pierwszy raz z powodzeniem - vide P.
(by XL)

105. Data: 2012-10-02 21:36:40

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-01 19:29, Jakub A. Krzewicki pisze:
> poniedziałek, 1 października 2012 18:50. carbon entity 'Ikselka'
> <i...@g...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Ale co z tą Polską, która nie jest ani Polską "A" ani "B" bo odrzuca zarówno
> pozytywizm, jak i głowny nurt chrześcijaństwa? A to ta Polska jest Polską
> powestań a nie ugody. A zamiast nauczać o tej dziwnej, mistycznej Polsce
> uczy się o groszoróbstwie albo o bigoterii. Co za cholerne Pyrlandczyki
> estetyki za grosz nie mające zdominowały współczesność polskiej kultury?

Ale dlaczego niby Pyrlandczyki ? Pyrlandczyków jak i Wrocławian
to akurat uważam duzo za mało jest 'na stołkach' a panoszy się
na przemian Warszawka z Trojmiejką.

106. Data: 2012-10-02 23:55:30

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 13:56, iska pisze:

Że się wtrącę ...
To co piszesz, Izka, da się czytać, jest jakoś tam logiczne,
ale bardzo chyba jednak mówi o Tobie coś (jak czytać między wierszami),
nie koniecznie o globie. W sumie to wybrałem jedną rzecz, która
mnie najbardziej wzbudziła wewnętrzny protest:
> glob,to prawdopodobnie dziecko wychowane w chorej z nienawiści rodzinie
Tu pojechałaś bardzo ostro, a w mojej ocenie również najprawdopodobniej
nietrafnie. A więc prawie na pewno bardzo krzywdząco - tak wg mojej
oceny.

Skoro już tak gadolimy, to w mojej ocenie raczej mamy tu do czynienia
ze zjawiskiem wzmożonych lęków spowodowanych okresowym _brakiem
dostępu_ do rodziny a to jakby chyba zupełnie zmienia postać rzeczy, co
nie ?

Glob, powiedz sam - czy Twoja rodzina była 'chora z nienawiści'
w stosunku do kogoś, czułeś się czymś takim obarczony w dzieciństwie ?

107. Data: 2012-10-03 00:26:22

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 01:55, zażółcony <r...@c...pl> wrote:
> [...]
>
> Glob, powiedz sam - czy Twoja rodzina była 'chora z nienawiści'
> w stosunku do kogoś, czułeś się czymś takim obarczony w dzieciństwie ?

Jedyną chorą z nienawiści to jest Izka, czegoś tak przekręconego ,
wywróconego w dowolności, spotkasz w prymitywnym dnie społecznym, bo
oni nie mając o niczym pojęciau, tym samym skrajnie deformują
docierające fakty, ale zawsze pod tym bełkotem świetnie widać intencje.

108. Data: 2012-10-03 00:40:12

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Paź, 02:26, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> oni nie mając o niczym pojęciau, tym samym skrajnie deformują
> docierające fakty, ale zawsze pod tym bełkotem świetnie widać intencje.

poza tym pisałem o pałowaniu, ale nie z nienawiści tylko jak ktoś
coś oleju w głowie ma i trochę wiedzy to zrozumie. Na jakiej zasadzie
to kiedyś działało i obecnie do pragnących tyrana też by zadziałało.
Tak więc jak ktoś jest głąb to myśli że ja wyrażam jaką własną
skłonność, pod tą głupotę już nawet tatusia kubę rozprówacza można
podczepić, albo jakiego Hitlera. Osoby bez szkoły nie pojmują że ktoś
wyraża pewną ogólną wiedzę.

109. Data: 2012-10-03 05:36:12

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 18:17, iska pisze:

> [...]
>
> --
> idę, bo ja to tak wszystkich nienawidzę, że...strach
> chyba za moment z pałą na ulicę wyskoczę... :)))))

Chyba wydaje Ci się, że wyżej wspomniani mogą swoją osobowość ot tak
sobie wyłączyć lub przełączyć na inną, którą byś wolała.
A oni przecież są jacy są i raczej niewiele mogą na to poradzić.

110. Data: 2012-10-03 07:02:18

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 18:24, Ikselka pisze:

> [...]
> Ale też umiem kąsać w obronie kogoś, kto obrony potrzebuje albo po prostu
> potrzebuje wzmocnienia poczucia własnej wartości.

kochana? twoje kąsające wygrywanie w pyskówkach czy poważniejszych
dyskusjach, to tylko i wyłącznie efekt/stan twojej świadomości i obie
wiemy, ze nie tylko po to karmisz pieska. chodzi przede wszystkim o to,
by mieć tu jakiegokolwiek sojusznika - choćby w postaci globa czy
lebowskiego, którego w realu nie chciałabyś nawet w d***e kopnać w
relacjach towarzyskich. a pomyślałaś o tym kiedykolwiek, zeby ściągnąć
tu męża, w w/w celu. przeciez nikt tak dobrze cie nie zna i nikt lepiej
nie umiałby stawać o słuszność twoich racji i cię bronić przed tymi
złymi oponentami z usenetu. hmm...? zawsze miałabyś sojusznika 100%, bo
na 100% poparcia cię w każdym zagadnieniu na 100% przekonanego o twojej
nieomylności,zaradności, pięknie wew i zew i doskonałości. no i w 100%
kochającego cię. słowem- 100% satysfakcji.

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

Indeks ksiąg zakazanych
Prośba...
Ostatnie pytanie