Ciekawostka

141. Data: 2012-10-04 08:25:11

Temat: Re: Ciekawostka
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-03 21:28, obywatel ISKA uprzejmie donosi:

> tosz pije, orzecha na śpirytusie i nie wiem czy czeski, bo
> to nalewka z przed...a pięciu lat bez kozery

A to luzik. Wtedy jeszcze Czesi nie 'leczyli' wzroku.

qr.a

142. Data: 2012-10-04 10:12:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 18:27, Ikselka pisze:

> I jak widać nie pierwszy raz z powodzeniem - vide P.

Kto/co to P.?

Ewa

143. Data: 2012-10-04 10:13:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-02 15:21, iska pisze:

> [...]
> czymkolwiek. dlatego nie trój i nie dorabiaj
> barier, które rzekomo przekraczam.
> jeśli czyjeś dotknęłam- to twoje, widząc jak zareagowałaś.:)
> mnie chodzi o to, że jeśli aż tak masz na uwadze jego dobro, to
> uświadom sobie co powyżej - bo to fakt. on ci tego wprost nie powie, ale
> to wynika z tego...aj rany z całokształtu.
> wiem, ze czas twoich wzlotów uczuciowych przeminął za gomółki i możesz
> nie kumać jak to jest z tymi subtelnymi przejawami sympatii, które coś
> oznaczają, ale jakkolwiek postanowisz, rzekłam ci. :)

Ależ Ty, Isko, przejmująca się nader. ;)

Ewa

144. Data: 2012-10-04 10:41:21

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 12:13, medea pisze:

> Ależ Ty, Isko, przejmująca się nader. ;)

zajmij się swoimi sprawami

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

145. Data: 2012-10-04 10:51:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 12:41, ISKA pisze:

> zajmij się swoimi sprawami

Cały czas to robię. Jako i Ty, nieprawdaż?

Ewa

146. Data: 2012-10-04 10:55:52

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

na zdrowie! a teraz spadaj gupia ewko ;)

147. Data: 2012-10-04 11:42:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Oct 2012 12:12:10 +0200, medea napisał(a):

> Kto/co to P.?

Panslav.
(by XL)

148. Data: 2012-10-04 12:07:11

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 13:42, Ikselka pisze:

> Panslav.

Bez względu na czym było to poczucie wartości oparte?

149. Data: 2012-10-04 12:48:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 12:55, ISKA pisze:
> W dniu 2012-10-04 12:51, medea pisze:
>
> na zdrowie! a teraz spadaj gupia ewko ;)

Och, proszę, jaki się tu wersal nam zrobił.
Biedna Iska znowu coś nie w życiowej formie?

Ewa

150. Data: 2012-10-04 12:51:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Panslav.

A po czym wnosisz? Bo przykładem perspektywicznie zbyt optymistycznym to
raczej nie jest/był...

Ewa

Indeks ksiąg zakazanych
Prośba...