Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"

21. Data: 2009-03-27 23:24:50

Temat: Re: Ciekawy sondaĹźyk typu "co by byĹ?o, gdyby"
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gqjmmc$agg$...@n...onet.pl

[...]
> No dobra, nie pamiętam szczegółów, tzn. czy rzeczywiście niektórzy
> ludzie zaniedbali możliwe do uzyskania ubezpieczenie.
> Zapamiętałem tylko tę "nieczułość" WC.
>
> Saulo

Tzn. zapamiętałem to jako "nieczułość" a nie głupotę.

Saulo

22. Data: 2009-03-27 23:39:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gqjn8b$bs9$...@n...onet.pl

> Saulo <s...@l...po>
> gqjmmc$agg$...@n...onet.pl
>
> [...]
>
> Tzn. zapamiętałem to jako "nieczułość" a nie głupotę.

http://www.gover.pl/news/index/jednostka/SLD/guid/ci
moszewicz-sie-tlumaczy

Saulo

23. Data: 2009-03-27 23:39:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 28 marca 2009 00:24. carbon entity 'Saulo' <s...@l...po>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Tzn. zapamiętałem to jako "nieczułość" a nie głupotę.
>
> Saulo

Czasami taka nieczułość jest potrzebna i daje obraz "byczych jaj" polityka.
Ile w końcu można kokietować elektorat? Gorzej, gdy potem taki polityk jak
Cimoszka sobie przeczy burząc ten obraz i wycofuje się ostatnim cugiem z
kampanii.

24. Data: 2009-03-27 23:40:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <e...@p...onet.pl>
gqjo1q$au4$...@n...onet.pl

> [...]
>
> Czasami taka nieczułość jest potrzebna i daje obraz "byczych jaj"
> polityka. Ile w końcu można kokietować elektorat?

Ano.

> Gorzej, gdy potem
> taki polityk jak Cimoszka sobie przeczy burząc ten obraz i wycofuje
> się ostatnim cugiem z kampanii.

Chyba czuje się nie do końca politykiem.
Mnie to odpowiada.

Saulo

25. Data: 2009-03-27 23:47:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gqjo3l$e4l$...@n...onet.pl

> Saulo <s...@l...po>
> gqjn8b$bs9$...@n...onet.pl

> http://www.gover.pl/news/index/jednostka/SLD/guid/ci
moszewicz-sie-tlumaczy

"Latem 1997 na parę miesięcy przed wyborami Polskę nawiedziła wielka
powódź. Z tego okresu zapamiętano Pana wypowiedź o ubezpieczeniach dla
powodzian.

- Ta kwestia wraca do mnie po dzień dzisiejszy. Niefortunna wypowiedź,
za którą niejednokrotnie przepraszałem, choć nie do końca była moją
winą. Dziennikarze zadali mi pytanie, czy powodzianie mogą liczyć na
odszkodowania. Odezwał się we mnie prawnik, dla którego odszkodowanie
wiąże się z umową o ubezpieczeniu. Odpowiedziałem więc, że odszkodowań
nie będzie, bo trzeba było być ubezpieczonym, tyle że zaraz dodałem:
rząd udzieli jednak pomocy i wykorzysta wszystkie środki, którymi
dysponuje, by tej pomocy udzielić. Tę część wypowiedzi już jednak ucięto
i nikt nigdy nie zadał sobie trudu odtworzenia tego kolejnego zdania.
Próbowałem wydobyć to nagranie z archiwów TVP, ale mi go nie
udostępniono. Moja nieostrożność polegała na tym, że jako doświadczony
polityk powinienem wiedzieć jak budować zdania. Powinienem odpowiedzieć,
że nie nazwałbym tego odszkodowaniami, lecz pomocą, bo pomocy rząd
udzieli, a odszkodowania wypłaca firma ubezpieczeniowa. Ta dziennikarska
manipulacja pozwoliła zaprezentować mnie jako człowieka
nieczułego, zimnego, takiego, którego nie obchodzi los tysięcy
poszkodowanych ludzi. Nikt nie zwracał jakoś wtedy uwagi, że ówczesny
przewodniczący opozycji Marian Krzaklewski odpoczywał przez całą powódź
we Włoszech i guzik z pętelką obchodził go los powodzian.
Po latach uważam, że było to dziennikarskie zagranie mieszczące się w
konwencji zbliżającej się kampanii wyborczej."
http://www.przekroj.pl/wydarzenia_kraj_artykul,4277,
3.html

Saulo

26. Data: 2009-03-28 09:07:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> odszkodowania. Odezwał się we mnie prawnik

K*wa, znowu prawnik!
(tak, czytałam biogram zanim zacytowałes ten wywiad)

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-03-28 14:00:00

Temat: Re: Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> kwaśny co wirusa z filipin przytargał :)

Gdzieś mi umkło słowo - klucz. Kwach kojarzy mi się z Kohlem bardziej
niż ze stylem muzycznym :)

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2009-03-28 14:04:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Tzn. zapamiętałem to jako "nieczułość" a nie głupotę.

A ja pamiętam jeszcze zdziwienie drugiej opcji politycznej, że komuna
po powodzi dostała na DŚ najwięcej głosów. Ot, takie lekkie schizo ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dostałam smsa
Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach